Китайський бренд Jiyue, заснований у серпні 2023 року Geely та Baidu, вивів на ринок свою першу модель – кросовер Jiyue 01, який називають конкурентом Tesla Model Y. Китаєць перевершує американський кросовер за габаритами, але при цьому дешевший. Крім того, він використовує штучний інтелект Baidu та технології інтелектуального водіння, що має забезпечити додаткову привабливість серед потенційних клієнтів.
Jiyue 01 побудований на базі архітектури SEA від Geely, що з точки зору безпеки ставить його в один ряд із моделями Zeekr та Volvo EX30. Габаритна довжина кросовера – 4853 мм, ширина – 1990 мм, висота – 1611 мм, розмір колісної бази – 3000 мм. У Model Y відстань між осями 2890 мм, а габарити – 4750 х 1921 х 1624 мм.
На ринку Jiyue 01 доступний у двох версіях – Jiyue 01 Max та Jiyue 01 Max Performance зі стартовими цінниками 34 170 та 46 480 доларів відповідно. Для порівняння, Tesla Model Y у Китаї пропонується у трьох модифікаціях вартістю 36 080, 41 000 та 49 760 доларів.
Jiyue 01 Max укомплектований одним електродвигуном та акумуляторним блоком ємністю 71,4 або 100 кВт•год. Запас ходу – 550 та 720 км по CLTC відповідно. Версія Jiyue 01 Max Performance із двома електродвигунами пікової потужністю 544 к.с. та батареєю на 100 кВт•год проїжджає до 660 км. Час прискорення від 0 до 100 км/год – 3,8 секунди.
Салон кросовер укомплектований 35,6-дюймовим дисплеєм з роздільною здатністю 6К. Розділений на три зони, він пропонує інформацію необхідну водію та передньому пасажиру. Працює система на чіпі Qualcomm Snapdragon 8295, який, як стверджується, приблизно у вісім разів потужніший ніж Snapdragon 8155, який використовується в більшості електромобілів преміум-класу.
Також у Jiyue 01 дебютував голосовий помічник Simo, який може керувати практично всіма функціями автомобіля. Він охоплює різні сценарії як в автомобілі, так і за його межами, здатен розпізнавати голос зі швидкістю 500 мс та підтримувати безперервні розмови. Ця функція підтримується Ernie Bot, інтегрованою системою штучного інтелекту Baidu, що дозволяє їй розвивати можливості логічного міркування та стратегічного планування.
В арсеналі моделі є повний набір технологій автономного управління 4 рівня від Baidu Apollo. Вони підтримуються двома чіпами Nvidia Drive Orin. Вся необхідна для цього інформація надходить від 11 камер високої чіткості, 12 ультразвукових радарів та п’яти радарів міліметрового діапазону.
Спочатку система Robo Drive Max пропонуватиме навігацію PPA (точка-точка) та автоматизоване паркування AVP на 90% автомагістралей Китаю та у трьох містах – Ханчжоу, Пекіні та Шанхаї. До 2024 року список розшириться до більш ніж 200 міст. Навігація Robo Drive Max PPA забезпечує повністю автоматизовану зміну смуги руху та обгін, маневрування на виїзді та з’їзді з шосе, об’їзд багатосмугових перешкод, розпізнавання пішохідних переходів та світлофорів, незахищені повороти наліво та багато іншого. Придбати Robo Drive Max можна при покупці автомобіля за 6 824 долари або з абонплатою 134 долари на місяць.
Як раніше повідомляв Autogeek, Ілон Маск приїхав на гонку в Остіні на Tesla Cybertruck.
За матеріалами: cnevpost
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: