in

Без дверей та даху: Hyundai показав екстремальний 650-сильний електромобіль

Компанія Hyundai представила ультимативний електрокар RN24. Це прототип, що використовує силову установку від Ioniq 5 N, але в набагато компактнішому шасі. Ряд технологій RN24 запозичує у гоночних машин. Наприклад, логіку управління силовою установкою або електронну систему Rally Mode, що розподіляє потяг між осями за аналогією з ралійним i20 N Rally1 Hybrid WRC.

Не секрет, що новий RN24 – це лабораторія на колесах. Причому завдання перед інженерами стояло амбітне: впхнути силову установку Ioniq 5 N в максимально компактне шасі.

За розмірами прототип можна порівняти з ралійним i20 N Rally1 Hybrid WRC. Колісна база у нього на 340 мм коротша, ніж у Ioniq 5 N, а техніка та ж: двомоторна система з віддачею 650 кінських сил і батарея ємністю 84 кВт*год. Кнопками на кермі можна регулювати потужність, рівень рекуперації, налаштовувати чутливість педалі акселератора та баланс тяги між осями. Також на RN24 поставили електронний “ручник” e-Handbrake та звукогенератор N Active Sound+ з двома додатковими динаміками у задніх крилах.

У підвісці прототипу застосовуються жорсткі підрамники та ралійні амортизатори. Розподілом моменту управляє електронна система Rally Mode. Важить електромобіль всього 1880 кілограмів і з місця до 100 км/год розганяється лише за 3,4 секунди.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, спортивний електромобіль Hyundai Ioniq 5 N розкрив ціни та детальні характеристики.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Вся надія на аеродинаміку: у Stellantis придумали, як збільшити запас ходу електромобілів

Опубліковано рейтинг найпопулярніших електромобілів у США