in

BASF і Porsche спільно розроблятимуть акумулятори для електромобілів наступного покоління

Компанія Cellforce Group (CFG), спільне підприємство Porsche і Customcells, та найбільший у світі хімічний концерн BASF підписали договір про співпрацю, в рамках якого розроблять літій-іонні акумулятори наступного покоління.

В рамках співпраці BASF надасть високоенергетичні катодні активні матеріали HED NCM для створення високопродуктивних акумуляторних комірок, які забезпечать швидку зарядку та високу щільність енергії. Вже з 2022 року BASF зможе виробляти на своїх заводах у Гар’явалті (Фінляндія) та у Шварцхайді (Німеччина) акумуляторні матеріали з провідним в галузі показником низького вуглецевого сліду.

Виробництво нових акумуляторів налагодять на заводі Cellforce Group у Тюбінгені (Німеччина), який почне роботу у 2024 році. На початковому етапі виробнича потужність підприємства складе не менше 100 МВт•год на рік. Цього достатньо для 1000 електромобілів.

За допомогою BASF німецька марка розраховує створити «батарейне» виробництво замкнутого циклу та досягти нульового рівня викидів СО2 в загальному балансі компанії до 2030 року. Виробничі відходи майбутнього акумуляторного заводу Cellforce Group перероблятимуться на дослідному заводі BASF з переробки акумуляторів у Шварцхайді, Німеччина. Надалі здобуті в процесі переробки літій, нікель та кобальт використовуватимуть повторно.

Зі слів представників обох сторін, ця співпраця дозволить компаніям реалізувати свої цілі щодо зниження впливу на навколишнє середовище та збереження природних ресурсів.

Як раніше повідомляв Autogeek, Porsche встановили найшвидшу зарядну станцію для електромобілів в Україні на 320 кВт.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

100 грн/година: в Києві запрацював каршерінг Toyota для клієнтів сервіс-центрів марки

Спорт на батарейках: Aston Martin електрифікує моделі DB11 та Vantage