in

Автопілот економить час: 12-метровий електробус Volvo може їздити до депо та на СТО без водія

Компанія Volvo разом з французьким підприємством Keolis презентувала прототип 12-метрового електробуса. 

Особливістю новинки є її здатність їздити в депо та до станцій обслуговування без водія.

Тобто, водіям більше не потрібно буде сидіти за кермом в той час, як автобус миють, заряджають та готують до наступного рейсу. Вони просто зможуть підійти до транспортного засобу у зазначений час й вийти на маршрут у вже готовому автобусі.

Окрім того спеціалісти вважають, що система автономного водіння зменшить кількість аварій в межах парку, а з часом створювати менші депо, адже автобуси з автопілотом зможуть успішно оперувати в більш вузьких просторах.

Систему вже випробували у автопарку в Гетеборзі. Працівник підприємства натиснув кнопку й тим самим задав електробусу команду заїхати на СТО, відвідати автомийку, зарядитися, під’їхавши під автоматичну зарядну станцію, а потім заїхати в паркувальний лот. Також автобус повинен був забрати водія у вказаному місці й декілька разів проїхатися територією депо. За процесом постійно стежив оператор на відстані.

Поки що невідомо, коли транспортні засоби почнуть обладнувати технологією. Очікується, що це станеться вже найближчим часом.

«Перш ніж ми зможемо побачити повністю автономні автобуси на громадських дорогах, пройде ще багато років, але оскільки автопарки – це закриті території з передбачуваним і регулярним потоком транспорту, тут автономні автобуси можуть з’явитися набагато раніше», – наголосив Хакан Ангевалл, президент автобусного підрозділу Volvo .

Як раніше повідомляв Autogeek, перший електробус, який розробило комунальне підприємство “Одесміськелектротранс”, зламався.

За матеріалами: traffictechnologytoday.com

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

4 секунди до сотні і 600 км без підзарядки: Німці розсекретили характеристики нового електромобіля BMW i4

В мережі з’явилось перше відео з тестом електричного Mustang або Ford Mach E