in

Автопілот економить час: 12-метровий електробус Volvo може їздити до депо та на СТО без водія

Автопілот економить час: 12-метровий електробус Volvo може їздити до депо та на СТО без водія

Компанія Volvo разом з французьким підприємством Keolis презентувала прототип 12-метрового електробуса. 

Особливістю новинки є її здатність їздити в депо та до станцій обслуговування без водія.

Тобто, водіям більше не потрібно буде сидіти за кермом в той час, як автобус миють, заряджають та готують до наступного рейсу. Вони просто зможуть підійти до транспортного засобу у зазначений час й вийти на маршрут у вже готовому автобусі.

Автопілот економить час: 12-метровий електробус Volvo може їздити до депо та на СТО без водія
Автопілот економить час: 12-метровий електробус Volvo може їздити до депо та на СТО без водія

Окрім того спеціалісти вважають, що система автономного водіння зменшить кількість аварій в межах парку, а з часом створювати менші депо, адже автобуси з автопілотом зможуть успішно оперувати в більш вузьких просторах.

Автопілот економить час: 12-метровий електробус Volvo може їздити до депо та на СТО без водія
Автопілот економить час: 12-метровий електробус Volvo може їздити до депо та на СТО без водія
Автопілот економить час: 12-метровий електробус Volvo може їздити до депо та на СТО без водія

Систему вже випробували у автопарку в Гетеборзі. Працівник підприємства натиснув кнопку й тим самим задав електробусу команду заїхати на СТО, відвідати автомийку, зарядитися, під’їхавши під автоматичну зарядну станцію, а потім заїхати в паркувальний лот. Також автобус повинен був забрати водія у вказаному місці й декілька разів проїхатися територією депо. За процесом постійно стежив оператор на відстані.

Автопілот економить час: 12-метровий електробус Volvo може їздити до депо та на СТО без водія

Поки що невідомо, коли транспортні засоби почнуть обладнувати технологією. Очікується, що це станеться вже найближчим часом.

Автопілот економить час: 12-метровий електробус Volvo може їздити до депо та на СТО без водія

«Перш ніж ми зможемо побачити повністю автономні автобуси на громадських дорогах, пройде ще багато років, але оскільки автопарки – це закриті території з передбачуваним і регулярним потоком транспорту, тут автономні автобуси можуть з’явитися набагато раніше», – наголосив Хакан Ангевалл, президент автобусного підрозділу Volvo .

Як раніше повідомляв Autogeek, перший електробус, який розробило комунальне підприємство “Одесміськелектротранс”, зламався.

За матеріалами: traffictechnologytoday.com

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Автопілот економить час: 12-метровий електробус Volvo може їздити до депо та на СТО без водія
4 секунди до сотні і 600 км без підзарядки: Німці розсекретили характеристики нового електромобіля BMW i4

4 секунди до сотні і 600 км без підзарядки: Німці розсекретили характеристики нового електромобіля BMW i4

Електромобіль с запасом ходу 400 км в стилі Ford Mustang: Mach-E презентовано офіційно

В мережі з’явилось перше відео з тестом електричного Mustang або Ford Mach E