in

Аналітики: Tesla ризикує втратити домінуючі позиції на ринку електромобілів в США

Понад дві третини реєстрації нових електромобілів в США припадає на Tesla.

Ця компанія вже багато років домінує на ринку, але з часом буде слабшати. На думку аналітиків англо-ірландської компанії Experian, яка надає звіти про споживчі кредити у світі, причиною тому стане розвиток ринку і поява нових виробників електромобілів.

За даними Experian, у 2020 році на електромобілі марки довелося 79% всіх реєстрацій, а в першому півріччі 2021 року – 66%. Тоді як ринок електромобілів у країні виріс на 117%.

У липні завдяки Model Y та Model 3 компанії вдалося зберегти свою частку ринку. Продажі цих моделей склали 93 708 та 68 448 одиниць відповідно. Третім за популярністю став Chevy Bolt EV – 21 898 реєстрацій за місяць. Також у «десятку» найбільш популярних електромобілів США увійшли:

  • Ford Mustang Mach-E – 13950 од .;
  • Nissan Leaf – 9445 од .;
  • VW ID.4 – 8404 од .;
  • Porsche Taycan – 6071 од .;
  • Hyundai Kona EV – 6069 од .;
  • Audi e-tron – 5473 од .;
  • Kia Niro EV – 4091 од.

На думку журналістів видання Electrek, у 2022 році частка Tesla на ринку США складе менш ніж 50% при зростанні ринку електромобілів на понад 150%. Причиною тому стане недоступність покупцям автомобілів Tesla податкової пільги для електромобілів в розмірі $7500. Негативно позначиться на продажах компанії і додатковий стимул ($ 4500), який надається на автомобілі, випущені виробниками, що входять до профспілки.

Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla почала тестування автопілота бета-версії 10.0.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Амбітні цілі: Китай хоче об’єднати всі свої 300 електромобільних бренди

Відео дня: німці продемонстрували можливості безпілотного електромобіля BMW iX