in

Toyota відкликає понад 25 000 електромобілів bZ3: стала відома причина

Китайське спільне підприємство FAW та Toyota оголосило про другу велику кампанію з відклику електричного седана bZ3. Новий відклик стосується 25 000 електромобілів, виготовлених цього року, адже деякі з яких містять неправильні оцінки залишкової ємності акумулятора, а деякі навіть втрачають повну потужність без попередження.

FAW-Toyota — це спільне підприємство, засноване в 2000 році для розробки та виробництва автомобілів під маркою Toyota для китайського ринку. Що стосується електрифікації, на заводі наразі збирає два електромобілі в рамках лінійки Toyota – кросовер bZ4X і седан bZ3.

Седан Toyota bZ3 дебютував у жовтні 2022 року, виробництво новинки розпочалось в Китаї на початку березня 2023 року. У квітні FAW-Toyota почала перші продажі новинки, а вже в липні відбулося перше відкликання електромобілів.

Тоді понад 12 000 bZ3 мали несправні дверні ручки, встановлені на електромобілях. Відтоді кількість седанів Toyota на дорогах Китаю зросла більш ніж удвічі, тому це друге відкликання стосується ще більшої групи потенційно постраждалих електромобілів.

Згідно з оголошенням на веб-сайті Державної адміністрації Китаю з регулювання ринку, FAW-Toyota негайно відкликає 25 815 електромобілів bZ3. Відклик пов’язаний з неправильним програмуванням контролера керування батареєю транспортного засобу, що може спричинити надмірне відхилення оцінок залишкового запасу ходу деяких електромобілів від фактичного залишку.

Це відхилення особливо впливає на електромобілі Toyota, які не були повністю заряджені під час кількох сеансів поспіль і їздять на високих швидкостях. На додаток до неточних оцінок залишку батареї на дисплеях автомобіля, у заяві Toyota зазначено, що в екстремальних випадках електромобіль повністю втрачатиме заряд без будь-яких попереджень про низький заряд батареї.

У FAW-Toyota заявляють, що планують оновити програму керування контролером батареї за допомогою оновлення по повітрю.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Toyota не зможе випускати твердотільні акумулятори у великій кількості.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

З запасом ходу понад 1000 км: електромобілі Nio отримають твердотільні батареї вже наступного року

Від $6250 та без дверей: показано компактний електромобіль Solar City Car, що заряджається від сонця