У січні 2024 року стартують продажі нового електромобіля Honda – середньорозмірного кросовера Prologue. Габаритами (за довжиною та шириною) новий електрокросовер порівняний із «паливним» Passport, але колісна база у нього майже на 305 мм більша, 3094 мм. Короткі звиси та розставлені по кутах колеса дозволяють Honda Prologue впевнено стояти на землі.
У передній частині привертають увагу вузькі фари, чорні глянцеві грати радіатора та тонкі повітряні шторки по кутах бампера. На кормі – широка чорна смуга між задніми ліхтарями з написом Honda, накресленим новим фірмовим шрифтом.
Гладкий кузов обіцяє кросоверу відмінні аеродинамічні характеристики, але жодних цифр поки немає. На аеродинаміку працюють і легкосплавні колісні диски. У комплектаціях EX та Touring вони 19,0-дюймові, у Elite – 21,0-дюймові. До речі, Honda Prologue – перша модель бренду, яка отримала диски діаметром 21,0 дюйм.
Інтер’єр нового кросовер нагадує Accord Hybrid з його 11,0-дюймовою цифровою панеллю приладів та 11,3-дюймовою інформаційно-розважальною системою з підтримкою Google Maps, Assistant та Google Play. При чому такий набір отримають усі версії кросовера. Також заявлені підігрів передніх сидінь та бездротова зарядка для смартфонів.
Об’єм багажного відділення обіцяно 714 літрів та 1634 літри при складених спинках задніх сидінь. Плюс до цього безліч ніш для зберігання дрібниць передбачені в салоні кросовера. Наприклад, відкрита ніша під центральною консоллю. Відстань між передніми та задніми сидіннями дозволяє розмістити планшети та невеликі сумки.
Новинка побудована на платформі Ultium від General Motors, яку використовує електричний Chevrolet Blazer. Ця архітектура забезпечує заряджання постійним струмом 155 кВт. На ринку кросовер запропонують в одно- та повнопривідних модифікаціях. За попередніми даними, віддача силової установки повнопривідного Prologue складе 288 к.с. та 333 Нм крутного моменту.
Ємність тягової батареї кросовера складе 85,0 кВт•год. За оцінками виробника, це дозволить проїжджати 483 км без підзарядки у найефективнішій конфігурації, але у повнопривідній версії з 21,0-дюймовими дисками пробіг може скоротитися приблизно до 260 км.
Від домашнього терміналу потужністю 11 кВт батарея Honda Prologue поповнюється від 0 до 100% ємності менше восьми годин. Також доступний зарядний портативний комплект потужністю 7,6 кВт. А всього 10 хвилин підключення до швидкісного терміналу постійного струму потужністю 115 кВт запезпечить додаткові 105 км шляху.
У стандартному оснащенні заявлено систему Honda Sensing, яка включає адаптивний круїз-контроль із функцією зупинки та руху, моніторинг сліпих зон, запобігання виїзду зі смуги руху та моніторинг перехресного руху на низькій швидкості.
Очікується, що стартовий цінник Honda Prologue складе близько 40 000 доларів. Докладніша інформація про вартість нового електричного кросовера з’явиться ближче до старту продажів. Як уже говорилося вище, у продажу Prologue з’явиться у січні 2024 року.
Як раніше повідомляв Autogeek, Honda запустила в серію міні-електромобіль Shogo для пацієнтів дитячих лікарень.
За матеріалами: InsideEVs
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: