Деякі люди люблять вести з собою активний внутрішній діалог. Хтось це називає шостим почуттям, або внутрішнім радником. Маючи це на увазі, компанія Mini за допомогою штучного інтелекту створила співрозмовника, який буде вмовляти купувати електричні Mini.
Mini співпрацює з Pereira O’Dell, незалежним креативним агентством, щоб розробити інтерактивний генеративний досвід штучного інтелекту на веб-сайті Mini в США. Люди можуть використовувати досвід штучного інтелекту, щоб записувати себе, ставлячи запитання на кшталт: “Чому мені варто купити Mini Electric?” Потім ШІ використовує клонування голосу та відповідає з темпом та інтонацією, що наближена до автора запитання.
Штучний інтелект дозволяє користувачам спілкуватися з самими собою, щоб вирішити, чи варто їм купувати електричний Mini Cooper. Після розмови програма штучного інтелекту створює відео, яким можна поділитися, оптимізоване для платформ соціальних мереж, таких як Instagram і TikTok. За словами Mini, найбільш переконливий голос у купівлі автомобіля знаходиться всередині клієнта. Його вплив на остаточне рішення завжди більше, ніж будь-який продавець автомобілів, або дилерський центр.
Цікаво, що у роликах по завершенні розмови є анімація Unreal Engine MetaHuman, щоб створити плаваючі, розмовляючі голови, які візуалізують внутрішні діалоги когось, хто намагається переконати себе в безлічі причин, чому купівля та володіння Mini Electric має сенс.
Нагадаємо, як раніше AUTOGEEK повідомляв, в BMW показали перший повністю електричний Mini Countryman.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: