Члени правління компанії Audi зустрінуться цього тижня, щоб розглянути можливість придбання прав на платформу для електромобілів у сторонньої фірми. Топ-менеджери були вимушені піти на цей крок після затримок у створенні модульної архітектури SSP, що розробляється Volkswagen Group.
Нова модульна платформа, яка, як планується, підтримуватиме 800-вольтову бортову мережу і акумуляторні батареї нового покоління, була відкладена через постійні інженерні невдачі. Очікується, що вона стане основою нових моделей Audi не раніше 2029 року – приблизно через три роки після раніше запланованого дебюту SSP у серійному автомобілі.
Існуючі платформи Modular Electric Toolkit (MEB) і Premium Platform Electric (PPE) були визнані непридатними для нових моделей. Стверджується, що спроби Audi придбати сторонню платформу для підвищення конкурентоспроможності на китайському ринку електромобілів отримали схвалення ради директорів Volkswagen Group.
За даними джерел у керівництві компанії, Audi вже вступила в переговори з низкою китайських компаній, що пропонують свої платформи. Серед основних кандидатів – Geely, чия платформа Scalable Electric Architecture (SEA) вже використовується її власними брендами Polestar, Zeekr, Smart, Lotus і Volvo. Іншим партнером може стати Foxconn з власною платформою Mobility In Harmony (MIH). Про остаточні результати перемовин може стати відомо вже найближчими днями.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, найпотужніший електромобіль Audi RS e-tron GT підготували для льодових перегонів.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: