54-й Паризький авіасалон став місцем прем’єри нового флагмана Renault – електрифікованого кросс-купе Rafale («Поривчастий вітер»). Це ім’я йому дісталося від французького винищувача Dassault Rafale.
Фактично новий флагман – це купеподібна версія компактного кросовера Renault Austral, представленого в березні 2022 року як якості наступника Kadjar. Він побудований на тій же платформі CMF-CD та пропонуватиметься тільки з гібридними силовими агрегатами E-Tech. Але дизайн у Rafale оригінальний. Це перша серійна модель у новій фірмовій стилістиці, розробленій Жілем Відал, колишнім керівником відділу дизайну Peugeot.
У крос-купе гладкий «ніс» та аеродинамічно оптимізований малюнок решітки радіатора, який ефективно спрямовує потік повітря, концентруючи охолодження в нижній частині повітрозабірника бампера. Світлодіодні фари та стрілоподібні світлодіодні ДХО нагадують моделі Peugeot, що й не дивно.
Колісні арки підкреслені тонким глянсово-чорним облицюванням. У такий самий колір пофарбовані стильні накладки у нижній частині дверей. Дах, як і належить крос-купе, похилий. Заднє скло нахилене під кутом 17 градусів для більшої ефективності. Крім того, це дозволило відмовитись від «двірника».
Світлодіодні задні ліхтарі Y-подібні, як у моделей Mitsubishi. Виступаючий спойлер на даху продубльований вбудованим спойлером у задніх дверях. Патрубки вихлопної системи заховані за гладким бампером. Їздить кросс-купе на стильних 20-дюймових легкосплавних дисках. У кузовній палітрі як нові відтінки White Pearl та Alpine Blue, так та класичні Flame Red, Diamond Black та сріблястий Ceramic Grey.
Панель приладів та цифрова кабіна OpenR перенесені з Rafale Austral та Espace. Тобто у крос-купе 12,3-дюймова цифрова панель приладів та 12,0-дюймовий сенсорний екран мультимедійної системи. За доплату запропоновано проєкційний дисплей діагоналлю 9,3 дюйми.
Спортивні сидіння в комплектації Espirit Alpine оббиті алькантарою з триколірним рядком і прикрашені емблемами Alpine із підсвічуванням на спинках сидінь. Передня панель декорована пофарбованою пробкою та сланцем. Навколишнє освітлення салону адаптивне. Панорамний скляний дах Solarbay може затемнюватися залежно від переваг пасажирів.
Renault запевняє, що, незважаючи на вигнуту лінію даху, задні пасажири мають достатньо місця над головою. Завдяки довгій колісній базі – 2,74 м – їм обіцяно достатній простір для колін.
Габарити Renault Rafale – 4,71 х 1,86 х 1,61 метра. Він всього на 12 мм коротший за семимісний Espace з ідентичною колісною базою. Розмір багажного відділення – 647 літрів, що можна порівняти з п’ятимісною версією того ж Espace.
Rafale оснащений комплексом удосконалених систем допомоги водієві (ADAS). Також новому флагману дісталися найефективніші та найпотужніші силові агрегати E-Tech. Базова версія крос-купе укомплектована «фірмовою» гібридною силовою установкою, що складається із 1,2-літрового бензинового турбомотора потужністю 129 к.с., електродвигуна, стартер-генеаратора та літій-іонного акумулятора на 2 кВт•год. Сукупна потужність системи – 200 к.с. Максимальний крутний момент – 205 Нм. Коробка – «багаторежимна авоматична». Привід – передній.
Пізніше в лінійці з’явиться гібридна версія E-Tech 4×4 потужністю 300 к.с. На задній осіу такого крос-купе буде встановлено додатковий електродвигун, який забезпечуватиме повний привід.
У Європі та інших «обраних» ринках Renault Rafale з’явиться навесні 2024 року. Виробництво налагодять на модернізованому заводі Palencia в Іспанії. Окрім Peugeot 408 та Citroen C5X, серед конкурентів Rafale можуть опинитися Mercedes-Benz GLC Coupe, BMW X4 та Audi Q5 Sportback.
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобілю Renault Scenic додадуть водневий подовжувач запасу ходу.
За матеріалами: Renault
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: