Шведський виробник електромобілів NEVS, який викупив у 2019 році активи збанкрутілої Saab Automobile, представив «мертвонароджений» електричний спортивний седан Emily GT. Розроблений всього за 10 місяців електромобіль у серію не піде, принаймні зараз. Через проблеми з фінансами китайський багатопрофільний холдинг China Evergrande Group, який володіє брендом NEVS, вирішив заморозити проєкт.
Розробка Emily GT розпочалася 2019 року, ще фахівцями Saab. Потім проєкт продовжила NEVS й навіть повністю розробила електричну версію седана Saab 9-3. Виробництво останнього налагодили на новому заводі в Китаї.
За деякими даними, над проєктом Emily GT працювала команда із приблизно 350 інженерів та техніків. А очолював його колишній керівник бренду Saab Саймон Падіан. Він брав участь у розробці таких моделей як Saab 9-5 останнього покоління. Екстер’єр новинки натхненний старими автомобілями Saab. Особливо подібність із 9-5 помітно в області задньої стійки. Щодо комфорту та задоволення від їзди розробники орієнтувалися на Porsche Panamera та Taycan.
Як повідомляється, компанія побудувала шість робочих прототипів. Електроседан укомплектували чотирма мотор-колесами сумарною потужністю 480 к.с. Сукупний максимальний крутний момент досягає 2200 Нм.
Серійна версія NEVS Emily GT повинна комплектуватися акумуляторним блоком ємністю 175 кВт•год, здатним забезпечити запас ходу понад 1000 км. Але прототипи седана використовують батарею на 52 кВт•год від вищезгаданого седана Saab 9-3. Розрахунковий час прискорення від 0 до 100 км/год – 4,6 секунди.
Просторий салон спортседана укомплектований двома великими дисплеями та мультирулем із сенсорними кнопками.
Зі слів програмного директора NEVS Пітера Даля, до запуску Emily GT у серію залишилося близько 1,5 років. Прототипи електроседана повністю керовані. Не вистачає лише подушок безпеки та системи автоматичного гальмування.
За інформацією Motor1, інтелектуальна власність, пов’язана з проєктом та усі шість прототипів виставлені на продаж. Не виключено, що у майбутньому NEVS Emily GT з’явиться на ринку під іншим брендом.
Як раніше повідомляв Autogeek, NIO починає поставки позашляховика EC7.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: