Відповідно до запропонованого законопроекту, до 2027 року електромобілі, які продаються в Голден-Стейт, можуть мати двонаправлену зарядку.
Посадовці починають усвідомлювати потужний потенціал електромобілів. Оскільки глобальне потепління призводить до більш екстремальних погодних умов, електромобілі потенційно можуть бути використані для покращення електропостачання в деяких штатах. Одним із штатів, який визнав потенціал для цього, є Каліфорнія. Місцева влада запропонувала законопроект, який вимагатиме обовʼязкової наявності двонаправленої зарядки для електромобілів через кілька років.
Двонаправлена зарядка — це здатність електромобіля як отримувати електроенергію від мережі, так і віддавати її назад. Лише декілька електромобілів зараз здатні до двосторонньої зарядки: наприклад, Hyundai Ioniq 5, Kia EV6 і Ford F-150 Lightning.
Каліфорнія вже експериментувала з цією технологією. Влітку 2022 року GM співпрацювала з енергетичною компанією Північної Каліфорнії PG&E, щоб розгорнути парк електромобілів для зміцнення тамтешньої електромережі.
Законопроект SB 233 запропонував сенатор штату Ненсі Скіннер. Відповідно до законопроекту, до 2027 року всі нові електромобілі, що продаються в штаті, повинні мати двонаправлену зарядку. Законопроект також передбачає створення фонду для розвитку інфраструктури двонаправленої зарядки та встановлення станцій для зарядки.
Оскільки Каліфорнійська енергетична комісія оцінює, що електромобілі матимуть 60 000 мегават накопиченої енергії до 2030 року, державні чиновники бачать великі можливості для цієї технології. Скіннер сказав, що енергію, що зберігається в акумуляторах електромобілів, не можна витрачати даремно.
“Електромобілі — це накопичувачі енергії на колесах. Навіщо витрачати цю батарею, враховуючи, що більшість людей не так часто користується транспортним засобом”, – сказала вона.
Але вона також зазначила, що можливість реалізувати цю ідею має бути якомога простішою, і що потенціал використання електромобіля як акумулятора для дому може зробити електромобілі більш привабливими.
Але використовувати електромобілі як резервні генератори буде нелегко, і експерти, зокрема енергетичні компанії, такі як PG&E, кажуть, що держава ще не готова до цього.
Експерти з компанії The Mobility House, яка займається питаннями накопиченням енергії в Північній Каліфорнії, стверджують, що необхідні такі кроки, як нормативні та процедурні зміни, а також інструменти, щоб уберегти працівників комунальних служб від травм від електромобілів.
На щастя, розробляються універсальні стандарти, щоб усі автовиробники та їхні електромобілі могли порозумітися, коли мова йде про двонаправлену зарядку.
Якщо законопроект ухвалять, електромобілі почнуть переходити на двонаправлену зарядку до 1 липня 2024 року.
По матеріалам: jalopnik.com
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: