Компанія Renault представила свій довгоочікуваний концепт із водневим мотором, який несподівано отримав фірмову табличку Scenic. Під цією назвою у 1996-2022 роках французька марка випускала п’ятидверний мінівен.
Концепт Scenic Vision стане основою серійного кросовера, премʼєра якого очікується у 2024 році. Особливість шоу-кара – нетрадиційна гібридна силова установка з водневим паливним елементом у складі. Як кажуть у компанії, технологія H2-Tech дозволить скоротити час простою автомобіля на підзарядку та викиди СО2.
Силовий агрегат Scenic Vision складається із переднього електродвигуна потужністю 218 к.с., водневого паливного елементана 16 кВт (22 к.с.) та тягової батареї ємністю 40 кВт•год. Використання такої гібридної системи при тому ж запасі ходу дозволило зменшити вагу батареї більш ніж у два рази. За даними виробника, вуглецевий слід Scenic Vision на 75% менше, ніж у звичайного батарейного електромобіля. Очікуваний запас ходу – 800 км, а час заправки воднем – близько 5 хвилин.
Концепт побудований на експериментальній платформі, що дозволило побудувати автомобіль більший за Megane E-Tech. Габаритна довжина водневого Scenic – 4490 мм, ширина – 1900 мм, висота – 1590 мм. Розмір колісної бази – 2835 мм. Споряджена маса автомобіля становить 1700 кг, що можна порівняти з Megane E-Tech у максимальній комплектації.
Дизайн новинки розроблено відповідно до нової фірмової стилістики бренду. Футуристичний двооб’ємний кузов концепту – це щось середнє між кросовером та хетчбеком. Тонкі агресивні фари доповнені нижніми світлодіодними блоками. Передня панель прикрашена сітчастим малюнком та підсвіченим логотипом марки. У передніх повітрозабірниках стилізовані чорно-білі вставки. Також концепту дісталися невеликі камери заднього виду та безрамкові двері без ручок. На кормі – бумеранги світлодіодних ліхтарів, масивний спойлер та логотип із підсвічуванням. Доповнюють образ 21,0-дюймові аеродинамічні колісні диски. За словами головного дизайнера бренду Жиля Відаля, концепт готовий до виробництва на 90%, тобто товарний автомобіль буде трохи іншим.
У салоні – широкі «плаваючі» сидіння, висунутий до водія «шурвал», вісім екранів та навколишнє підсвічування. Зображення із зовнішньої камери транслюється на широкоформатний дисплей, збільшуючи поле зору водія на 24%. Кожне сидіння оснащене мікрофонами та динаміками для персонального прослуховування аудіо та оптимального спілкування між пасажирами. Система розпізнавання облич автоматично відкриває двері та регулює налаштування автомобіля відповідно до профілю водія. Також заявлений «тренер із безпеки»: електроніка стежитиме за фізичним станом водія та його зосередженістю на керуванні автомобілем.
Окремий акцент зроблено на екологічності Scenic Vision. Понад 70% використаних у автомобілі матеріалів із переробки. Більше того, 95% із них підлягають вторинній переробці. Інтер’є оздоблено поліестером із низьким вмістом вуглецю, а 30% пластику виготовлено з біоресурсів.
Як повідомляється, товарна версія концепту, ймовірно, з’явиться на ринку як Renault Scenic п’ятого покоління. На жаль, електроводнева трансмісія шоу-кара у серію не піде. Автомобіль оснастять звичайною електричною силовою установкою. А основною для нього послужить розширена версія архітектури CMF-EV, яку альянс Renault-Nissan-Mitsubishi широко використовуватиме найближчими роками.
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Renault 5 отримає нову платформу від Nissan-Mitsubishi.
За матеріалами: Сarscoops
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: