Щорічний «День інвестора Tesla», який вперше пройшов на Gigafactory Texas в Остіні, приніс низку новин, які будуть цікаві не лише акціонерам компанії.
Зокрема, електромобілям марки обіцяно двонаправлену зарядку, тобто можливість віддавати зайвий заряд у електромережу. Це дозволить за потреби використовувати заряд акумуляторного блоку автомобіля для забезпечення енергією побутових електроприладів.
Цікаво, що в цьому «передові» у всіх відношеннях електромобілі Tesla відстали від своїх побратимів інших брендів. Зокрема, двонаправлена зарядка є у Nissan Leaf, Hyundai IONIQ 5, Kia EV6, MG ZS EV, Ford F-150 Lightning Volkswagen ID.3, ID.4 та ID.5. Також віддавати енергію вміють Audi Q4 e-tron, Skoda Kodiaq Porsche Taycan. Виправити цей «недолік» Tesla планує протягом наступних двох років.
Зі слів старшого віце-президента компанії з трансмісії та енергетики Дрю Бегліно, відсутність двонаправленої зарядки не була свідомим рішенням, а питанням пріоритетів. Наразі Tesla знаходиться в процесі переоснащення виробництва силової електроніки й може запропонувати споживачам цю функцію. Це стало можливим завдяки тому, що компанії вдалося покращити блоки силової електроніки та знизити їхню вартість.
При цьому Маск вважає, що небагато власників електромобілів Tesla захочуть використовувати двонаправлену зарядку.
«Я не думаю, що дуже багато людей захочуть використовувати двонаправлену зарядку, якщо у вас немає Powerwall, тому що якщо ви відключите машину, в будинку згасне світло, а це вкрай незручно», – сказав він.
Імовірно, остаточне рішення ще не ухвалено.
Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla готова піти на жертви заради дешевого електромобіля за $20 000.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: