in

Нова віха: німецький завод Tesla зібрав 4000 кросоверів Model Y за тиждень

Останній тиждень лютого став знаменним для Tesla Giga Berlin-Brandenburg. Майже через рік після запуску конвеєра завод під Берліном вийшов на продуктивність 4000 одиниць на тиждень.

Попередній рубіж у 3000 електрокросоверів Tesla Model Y за тиждень був досягнутий лише два місяці тому, 18 грудня 2022 року. Як повідомляється, збільшити темпи виробництва на 1000 одиниць вдалося за рахунок третьої зміни, доданої у січні.

За умови, що такі темпи – 4000 одиниць на тиждень – протримаються близько 50 тижнів, річна продуктивність майданчика досягне 200 000 одиниць. Але у компанії розраховують вже цієї весни досягти рівня 5000 одиниць, що дозволить збільшити річний обсяг до 250 000 автомобілів. Тоді як планова річна потужністю берлінської Гігафабрики – 500 000 одиниць, тобто 10 000 електромобілів на тиждень.

Віхи у 1000 кросоверів Tesla Model Y на тиждень Tesla Giga Berlin-Brandenburg вдалося досягти 18 червня 2022, через кілька місяців після запуску конвеєра в березні того ж року. На рівень 2000 одиниць підприємство вийшло 1 жовтня, а  про 3000 одиниць повідомили 18 грудня.

https://twitter.com/tesla_europe/status/1630061495504584705?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1630221372902322178%7Ctwgr%5Eaf7e530816ef6666e10b528fec7a0dc23785f8e9%7Ctwcon%5Es2_&ref_url=https%3A%2F%2Finsideevs.com%2Fnews%2F654658%2Ftesla-giga-berlin-production-4000cars-week%2F

Через низьку початкову продуктивність генеральний директор компанії Tesla Ілон Маск назвав нові заводи в Німеччині та Техасі «гігантськими печами для грошей». Схоже, ситуація налагоджується, але до планових 10 тисяч автомобілів на тиждень все ще далеко.

За інформацією InsideEV’s кросовери Tesla Model Y німецького виробництва, як і раніше, комплектуються циліндричними акумуляторними батареями типу 2170, що імпортуються із заводу LG Energy Solution у Шанхаї. Коли Tesla перейде на нові циліндричні елементи типу 4680, не відомо.

Раніше планувалося, що виробництво акумуляторів налагодять поряд із берлінською Гігафабрикою, але проєкт із локалізації виробництва зупинено. Натомість Tesla планує розширювати батарейне виробництво у США. Це дозволить компанії претендувати на державні субсидії для виробників батарей для електромобілів.

Як раніше повідомляв Autogeek, власник Tesla Model X обклеїв електромобіль монетами, чим збільшив його вагу на 75 кг.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Cервіси Google та продуктивність суперкомпʼютерів: автомобілям Mercedes-Benz оновили мультимедіа систему

Радикальні заходи: автомобілі Ford самостійно діставатимуться штрафмайданчиків, якщо власник не сплатив за кредитом