У серійних електромобілях марки HUD на всю ширину вітрового скла з’явиться у 2025 році.
BMW привезла на CES 2023 електричний концепт i Vision Dee – середньорозмірний седан з «урізаною мовою дизайну». Остання частина його назви – це абревіатура від Digital Emotional E xperience (цифровий емоційний досвід).
Дизайн шоу-кара розроблений за принципом «менше означає більше». Він стане основним для електромобілів наступного покоління, так званого «Нового класу» (Neue Klasse), які мають з’явитися у 2025 році. Першою моделлю NK-лінійки стане седан BMW i3.
BMW i Vision Dee відрізняється новим підходом до традиційних елементів: радіаторні грати, здвоєні фари та вигин Хофмайстера (характерний вигин задньої стійки кузова). Оформленням передньої частини шоу-кар нагадує концепт I Vision Circular, представлений у вересні 2021 року. Короткі звиси кузова обіцяють просторий та комфортний салон з достатьнім місцем для пасажирів заднього ряду.
Передня панель та фари – це цифровий дисплей, який може змінювати свій зовнішній вигляд завдяки технології E Ink: на прототипі встановлено 240 окремих сегментів, які дають 32 різних кольори. На ньому відображаються текстові повідомлення для інших учасників руху. На бічні скла може проєктуватися зображення аватара водія.
Для підвищення аеродинамічних характеристик концепт позбавлений бічних дзеркал заднього виду та традиційних дверних ручок. Також привертають увагу жовті аеродинамічні колісні диски. На кормі – широкий бампер, високо підняті ліхтарі та спрощені логотипи марки у вигляді білих наклейок.
У салоні концепту немає звичних кнопок та перемикачів і навіть контролера iDrive. Натомість – слайдер BMW Mixed Reality з сенсорними датчиками на панелі приладів. На них винесено керування потужним проєкційним екраном, який займає всю ширину вітрового скла. Наявність п’яти встановлених режимів дозволяють водієві вибирати, скільки контенту відображатиметься на HUD.
Рульове колесо не традиційне, з вертикальною спицею та сенсорними панелями. Останні призначені для керування контентом, який проєктується на лобове скло. Доповнюють картину монохромні вікна, якій захищають пасажирів від сторонніх очей. Більше інформації про революційний електроседан i Vision Dee, включаючи технічні характеристики, з’явиться протягом року.
У BMW обіцяють, що вдосконалена версія проєкційного дисплея дістанеться першому серійному електромобілю на архітектурі Neue Klasse, який вийде 2025 року. Раніше повідомлялося, що «Новий клас» буде представлений двома середньорозмірними моделями. Імовірно, це буде седан 3 серії та iX3. Електромобілі NK отримають нещодавно розроблені круглі акумуляторні елементи зі збільшеною на 20% щільністю енергії та збільшеними на 30% запасом ходу і швидкістю зарядки.
Виробництво перших автомобілів на базі NK налагодять 2025 року на новому заводі Дебреценті, Угорщина, а 2026 року — у Мюнхені. До кінця десятиліття завод у Спартанбурзі, Південна Кароліна, збере щонайменше шість електричних позашляховиків на новій архітектурі.
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобілі BMW навчать заряджатися від нерівної дороги.
За матеріалами: BMW
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: