Існує така коробка лише у вигляді патенту.
Самі автори називають свій винахід псевдомеханічною коробкою для електромобілів. Її завдання – створення у водія відчуття їзди на «трьохпедальному» автомобілі.
У салоні електромобіля, укомплектованого механічною коробкою, все буде виглядати так само, як і у звичайній машині з ДВЗ: педаль акселератора, педаль зчеплення та традиційний важіль перемикання коробки передач. Але два останніх ніякого функціонального навантаження не нестимуть, оскільки підключається все «проводами».
При «перемиканні передач» контролер з пам’яттю та процесором, налаштований для управління вихідним крутним моментом електродвигуна, обчислює віртуальні обороти на ведучих колесах і відображає їх на панелі приладів. Водій при цьому чує характерний звук перемикання коробки передач, викликаний перериванням тяги електромоторів.
Чи з’явиться подібна система у серійних електромобілях марки, поки що не відомо. Не виключено, що «механічну» коробку отримає одна з тридцяти електричних моделей, які Toyota та Lexus випустять до 2030 року.
Як раніше повідомляв Autogeek, спорткупе Toyota Supra навчили дрифтувати на автопілоті.
За матеріалами: US Patent and Trademark Office
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: