Спочатку міні-електромобіль планували поставити на конвеєр у вересні 2021 року.
Серійну версію концепту Microlino 2016 року швейцарська компанія Micro Mobility Systems показала у вересні 2021 року IAA Mobility у Мюнхені. Тоді ж було анонсовано старт серійного виробництва електромобіля на заводі в Турині, де з цією метою створено відділення Microlino Italia. Партнером Micro в цьому проєкті виступила італійська автомобільна компанія CECOMP Spa, яка спеціалізується на розробці прототипів.
Готовність майданчика до серійного виробництва підтвердили відеороликом, демонструючим процес збирання шасі. Але проблеми з постачанням комплектуючих внесли свої корективи у плани компанії: на конвеєр Microlino стане лише в середині березня 2022 року. Як повідомляється, наразі, навіть звичайні штекери для проводів доводиться чекати до 50 тижнів.
Поки що Micro збирає прототипи для ходових випробувань, а в лютому компанія планує оголосити прийом передзамовлень. Першими забронювати Microlino зможуть громадяни Швейцарії. Наступним ринком електромобіля стане Німеччина.
Постачання клієнтських автомобілів розпочнеться навесні. Компенсувати затримки розраховують прискореними темпами виробництва та випуском ексклюзивної серії Pioneer загальним тиражем 500 одиниць. Також покупці зможуть обирати з комплектацій Urban, Dolce та Competizione.
Як повідомлялося раніше, сітікар Microlino укомплектований 17-сильним електродвигуном (118 Нм крутного моменту) та тяговою батареєю ємністю 6 кВт•год, 10,5 кВт•год та 14 кВт•год на вибір. Запас ходу – 95, 175 та 230 км відповідно.
Без акумулятора автомобіль важить всього 435 кг. Максимальна швидкість обмежена на 90 км/год. Від 0 до 50 км/год сітікар прискорюється за 5,0 секунд. Час поповнення батареї від 0 до 80% ємності – 3-4 години.
Мінімальний цінник Microlino – 12 500 євро.
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль-бульбашку Microlino в стилі BMW Isetta випробували на міцність.
За матеріалами: InsideEVs
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: