in

Наймасштабніший дебют концептів: Toyota та Lexus презентували відразу 15 нових електромобілів

Глава компанії Toyota Акіо Тойода шокував автомобільний світ, представивши відразу 15 повністю електричних концепцій.

Вони демонструють майбутні моделі Toyota та Lexus.

Це наймасштабніший дебют концепт-карів в історії. Автовиробник показав практично все, що можна собі уявити – міські автомобілі, седани, позашляховики усіх форм і розмірів, пікапи, спортивні автівки. Деякі з них являються електричними версіями вже існуючих автомобілів, а деякі – повністю нові моделі.  

Сам Тойода розділив транспортні засоби на два типи – ті, що знижують викиди вуглецю (HEV, PHEV тощо) і ті, що мають нейтральний вміст вуглецю (BEV, FCEV тощо). Він заявив, що Toyota зробить усе можливе, щоб реалізувати останнє.

Презентація стартувала з дебюту лінійки Toyota bZ – моделей масового виробництва за розумною ціною. Вона включає bZ4X і чотири нові концепти, побудовані на архітектурі e-TNGA. Серед них є спортивний компактний кросовер з лінією даху в стилі купе – bZ, невеликий кросовер для Європи та Японії, який буде споживати мінімум енергії – bZ small Crossover, середньо розмірний седан, що складе конкуренцію Tesla Model 3 – bZ sdn, і великий сімейний трирядний позашляховик – bZ Large SUV.

Також показали і майбутні електричні моделі Lexus. Першим електромобілем бренду стане автівка з назвою RZ, яка є виробничою версією концепту LF-Z Electrified. Буде спортивний автомобіль, що став наступником LF-A і завдяки твердотільним батареям матиме запас ходу понад 700 км.

Крім того на публіці показались повнорозмірні прототипи великого позашляховика (Lexus Electrified SUV) і безіменного спортивного седана Lexus. Останній також з’явився у формі хетчбека на офіційних зображеннях разом із кабріолетом 2+2 із схожим стилем.

Ще одну серію електричних моделей шеф Toyota назвав “різноманітними електромобілями Toyota”. Сюди входять комерційні транспортні засоби, такі як автономний маршрутний автобус, компактний фургон, призначений як для бізнесу, так і для відпочинку, а також універсальний міський електромобіль.

На стенді також були присутні п’ятидверний електромобіль, орієнтований на бездоріжжя. Поруч з ним – перший електричний пікап Toyota з подвійною кабіною, який з точки зору розмірів схожий на Hilux або Tacoma, але дизайном нагадує Tundra.

Перед публікою також звились майбутній електричний CH-R з динамічним підходом до стилю. А також спортивний електромобіль із пропорціями середнього двигуна та двомісною кабіною, який може стати майбутнім MR2.

Усі вищезгадані транспортні засоби є частиною мети Toyota та Lexus вивести на ринок 30 електромобілів до 2030 року, продаючи при цьому в рік в середньому по 3,5 мільйона моделей.

При цьому до Lexus стане повністю електричним брендом у Європі, США та Китаї, орієнтуючись на щорічні продажі 1 мільйона електромобілів.

Для досягнення цих цілей японська компанія пообіцяла інвестувати 2 трильйони ієн (17,6 мільярда доларів) у виробництво акумуляторів до 2030 року, що на 500 мільярдів ієн (4,4 мільярда доларів) більше, ніж було заявлено раніше.

Як раніше повідомляв Autogeek, презентація незвичайного баггі відбулася під час офіційної прем’єри нової топової версії флагманського позашляховика Lexus LX600. Концепт Lexus Recreational Off-Highway Vehicle розроблений у фірмовій стилістиці марки. В салоні, як і належить баггі, нічого зайвого. Все заточене під функціонал. Найцікавіше заховано «під капотом» – силова установка на базі 1,6-літрового трьохциліндрового турбомотора від Toyota GR Yaris, який після доопрацювання працює на водні.

По матеріалах: carscoops.com.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

У стилі Tesla Cybertruck: Honda показала концепт електричного позашляховика e:N

Електро-“Запорожець”, фанерний кузов та екран від телевізора замість лобового скла: якими електромобілями може похизуватися Україна