Електричний наступник Mini Convertible вийде на ринок в 2025 році.
Перехід на електромобілі не змусить MINI відмовитися від Mini Cooper з відкритим верхом. До 2025 року кабріолет переведуть на електротягу. Про це офіційно заявив голова бренду MINI Бернд Кербер.
Ця заява топ-менеджера розходиться з інформацією, яка раніше з’явилася в ЗМІ, про те, що нинішнє покоління кабріолета може стати останнім. У серпні минулого року видання Automotive News повідомило, життєвий цикл кабріолета завершитися в 2024 році, через 20 років з початку серійного виробництва. Причиною відмови від моделі називалося падіння попиту й перехід марки на електромобілі.
Зі слів Кербера, у Mini Convertible велике й дуже віддане співтовариство шанувальників. Особливо популярна оновлена модель у Німеччині, США та Великій Британії. Зокрема, у Німеччині минулого року майже кожен п’ятий клієнт MINI вибрав кабріолет.
Поява на цих ринках електричного кабріолета може стати сенсацією. Також Кербер пообіцяв два нових електрокросовери.
Прототип Mini Cooper з відкидним верхом британська марка представила у 1992 році на виставці British Motor Show у Бірмінгемі. З цього й почалася «історія успіху» Convertible. Відкрита версія у Mini Cooper була у першому (R52, 2004), другому (R57, 2008 року) та третьому (F57, 2015 г.) поколіннях.
Зараз вершиною еволюції виступає Mini John Cooper Works Convertible з 2.0-літровою твін-турбо «четвіркою» потужністю 231 к.с. (320 Нм). Від 0 до 100 км/год трьохпедальний «міський болід» прискорюється за 6.6 секунди, двопедальний – за 6.5 секунд. Максимальна швидкість становить 242 км/год.
Свою першу електрифіковану модель – хетчбек Mini E – британці представили у 2008 році. Наступним був гібрид Countryman All4 2017 року, а у 2019 році з’явився електричний хетчбек MINI Cooper SE. У березні цього року був представлений побудований на його основі MINI Electric Pacesetter – автомобіль безпеки для Formula E.
Як раніше повідомляв Autogeek, MINI Electric обрали автомобілем безпеки для Formula E.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: