Американський підрозділ Volkswagen збрехав про ребрединг назви і її перетворення в Voltswagen.
Все це було маркетинговим трюком напередодні 1 квітня щоб привернути увагу клієнтів до продажів електромобілів бренду в США.
Все почалось з “випадкової” публікації прес-релізу, де йшлось про електрифікацію назви та оснащення електромобілів іншими логотипами компанії. При тому що речник компанії Марк Гілліс неодноразово відмовлявся від офіційного коментування цієї інформації.
Далі йшла публікація ще одного прес-релізу з заявою про те, що ця зміна є “публічною декларацією майбутньої інвестиції компанії в електронну мобільність”. В компанії зазначили, що Voltswagen “буде рухатись вперед, використовуючи всі свої електромобілі”.
Вже сьогодні Volkswagen of America випустив заяву, яка спростувала перейменування. При тому що в материнській компанії Volkswagen досі відмовчуються. І це при тому, що автовиробник вже попадався на брехні, ставши епіцентром скандалу так званого дизельгейту, коли компанія не озвучувала реального рівня забруднення навколишнього середовища тисячами дизельних автомобілів.
“Ми говорили від початку нашого переходу до електричного майбутнього, що будуватимемо електромобілі для мільйонів, а не лише мільйонерів”, – цитує прес-служба Volkswagen of America слова свого директора Скотта Кео.
Як раніше повідомляв Autogeek, модель ID. Buzz стане знаковою для Volkswagen, адже у виробництво запустять перший електричний ретро-бус, який ще й до того буде першим автономним автомобілем бренду. Однак випуск запланований аж на 2025 рік.
По матеріалах: theverge.com.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: