Електричний безпілотник Apple з’явиться не раніше, ніж через п’ять-сім років. За інформацією Bloomberg, розробки все ще знаходяться на початковій стадії. Як пише видання, якщо в попередні роки проект був зосереджений на створенні системи автопілота, то зараз невелика команда інженерів з апаратного забезпечення розробляє системи приводу, дизайн екстер’єру та інтер’єру.
За словами деяких з учасників команди, готовий до серійного виробництва електромобіль може з’явитися тільки через п’ять-сім років. Однією з причин затримки проекту називають коронавірус: велика частина команди працює або дистанційно, або обмежений час у офісі.
На ринку автомобіль Apple буде конкурувати з електромобілями Tesla, Lucid Motors, Mercedes-Benz та Chevrolet. Його ключовою відмінністю стане система автономного управління, яка, за словами людей, знайомих з проектом, дозволить просто ввести пункт призначення та дістатися до нього практично без будь-якої участі у процесі керування.
Кому Apple довірить виробництво свого автомобіля, поки не відомо. Близько п’яти років тому компанія працювала з інженерами канадської Magna International Inc., одного з найбільших світових виробників автокомплектуючих. Як повідомлялося наприкінці минулого року, запустити серійне виробництво автомобілів Apple планує в 2024 році. Не виключено, що компанія відмовиться від випуску електромобілів й буде пропонувати свій автопілот стороннім автовиробникам.
До розробки власного електромобіля технологічний гігант з Купертіно приступив у 2014 році, найнявши для цього сотні інженерів з апаратного забезпечення. З 2016 року команда зосередилася на системі безпілотних автомобілів, але до 2019 року ряди розробників значно порідшали. У проекті залишили тільки інженерів з апаратного забезпечення, які мають досвід роботи з автомобільними компонентами. На якомусь етапі навіть було оголошено про його закриття.
Але в останні місяці роботи над безпілотником активізувалися. У ЗМІ це пов’язують з тим, що наприкінці 2020 року проект очолив Джон Джаннандреа, голова відділу штучного інтелекту. Також у команді колишній віце-президент Tesla з інжинірингу Стів Макманус, колишній старший віце-президент Tesla з розробок Даг Філд та десятки інших фахівців, які раніше працювали у компанії Ілона Маска.
Нещодавно Apple найняла Джонатана Сіва, автомобільного інженера з BMW AG, Tesla та Waymo Alphabet Inc. Але пошук фахівців триває. Про це свідчать оголошення про вакансії. Компанія шукає провідного інженера для інтеграції «аудіодрайверів, тюнерів, динаміків, мікрофонів, джерел живлення, бездротового зв’язку та антен» у автономні системи. Також у списку вакансій інженери з досвідом роботи зі світлодіодним освітленням та «високовольтними» акумуляторними системами.
До тестування технологій автономного управління на дорогах загального користування Apple приступила у 2017 році, а вже через два роки тестові автомобілі самостійно долали до 190 км, перш, ніж водій брав керування на себе. За даними каліфорнійського департаменту транспортних засобів, в автопарку Apple вже 66 автомобілів, тоді як в середині 2018 року в компанії був дозвіл на використання 55 прототипів.
Як раніше повідомляв Autogeek, Ілон Маск розповів, як Apple могла купити Tesla.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: