in

Китайці відвойовують ринок батарей для електромобілів: CATL обійшла LG Chem, Panasonic та Samsung

За підсумками трьох кварталів 2020 року китайська компанія CATL контролює 23.1% ринку.

За дев’ять місяців 2020 року китайській компанії CATL вдалося збільшити свою частку на ринку батарей для електромобілів з 10.5% до 23.1%, відсунувши південнокорейську компанію LG Chem, домінувавшу кілька місяців. Про це повідомило корейське видання Business Korea з посиланням на звіт SNE Research від 28 листопада.

У січні-вересні 2020 року валовий обсяг акумуляторів CATL склав 19.2 кВт•год, тоді як LG Chem – 18.9 кВт • год (в статистику входить загальна кількість акумуляторів для електромобілів, гібридів та плагін-гібридів). Як повідомляется у звіті, лідером LG Chem вдавалося залишатися шість місяців, з березня по серпень.

Таким чином, за підсумками трьох кварталів китайська компанія CATL контролює 23.1% світового «батарейного» ринку, південнокорейська LG Chem – 22.9%, японська Panasonic – 21.2%. Четверте та п’яте місця ще за двома південнокорейськими компаніями – Samsung та SK Innovation, частки яких становлять 6.2 та 5.5% відповідно.

Причиною відкату LG Chem на друге місце світового рейтингу виробників акумуляторних блоків стало відкликання електромобілів концерну Hyundai, Chevrolet Bolt EV та Opel Ampera-e через ризик самозаймання батарей при повній зарядці.

Як раніше повідомляв Autogeek, нова батарея Tesla здивувала запасом ходу та щільністю енергії.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

В GM відмовилися від угоди з Nikola й спільного виробництва електропікапа Nikola Badger

Баварці готують до випуску електричний седан BMW i7: 544 к.с. та 500 км без підзарядки