У 2024 році у ралі «Дакар» візьмуть участь електричні та водневі баггі.
Команда GCK Motorsport, заснована французьким ралійних гонщиком Герленом Чічері, побудувала електричний позашляховик для ралі «Дакар» – GCK e-Blast 1. Офіційна прем’єра гоночного електромобіля відбудеться у січні 2021 року під час чергового ралі-рейду, але брати участь у перегонах e-Blast 1 не буде.
Побудований електричний баггі на шасі Peugeot 3008 DKR, який перемагав у ралі «Дакар» у 2017 та 2018 роках. Автомобіль оснащений спеціально розробленою електричною силовою установкою, яка видає 340 к.с. та 1001 Нм крутного моменту, та батареєю на 150 кВт•год.
Разом з GCK e-Blast 1 команда планує вивести старт ралі 2024 року баггі з водневою силовою установкою. Технічні характеристики повнопривідного водневого позашляховика не озвучують.
Показати водневий баггі планують у 2022 році. Тоді ж його зможуть придбати приватні команди, які «розділяють погляди GCK Motorsport на екологію».
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Opel Corsa-e виграв Гоночний Кубок FIA E-Rally Regularity Cup.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: