Компанія Totem Automobili закінчила електрифікацію класичного італійського купе, яке тепер носить назву Alfa Romeo GTelectric.
Про свої плани розробники оголосили ще в березні, але повністю закінчити проект вдалось лиш за півроку.
Інженери розповіли, що у готовому електромобілі використано лише 10% від шасі машини-донора. Все інше переплавлялось і збиралось в спеціальну алюмінієву платформу GTelectric. В неї ж додатково вбудували і каркасну клітку, яка допомагає справитись з потужністю двигуна.
Рідний паливний мотор замінили на електричний з 518 к.с. Живиться він від акумулятора на кВтгод. Двигун встановили посередині ззаду , а простір під капотом зайнятий різними елементами електромобіля. Пробіг на одному заряді складає 515 кілометрів.
Totem Automobili переосмислив класичну форму Alfa Romeo Giulia GT та модернізував її. Новий кузов ширший і виготовлений з вуглецевого волокна, як і передня решітка радіатора. Автівка також отримала сучасні світлодіодні фари та круглі задні ліхтарі.
Інтер’єр салону максимально простий. В ньому використали всього три кольори – чорний, гірчичний та трішки сталевого. Увага на панелі приборів акцентується на двох невеликих круглих екранах.
В компанії зазначили, що хотіли зробити автівку, яка максимально зможе персоналізуватись під свого власника, тому в електричній Alfa Romeo можна індивідуально налаштувати діапазон потужності, крутний момент двигуна та звукову доріжку.
Перші поставки заплановані на літо 2022 року. Totem Automobili планує виготовити всього 20 таких машин. Вартість одного такого електромобіля стартує з 500 000 доларів. При цьому більшість автівок вже заброньовані.
Як раніше повідомляв Autogeek, інженер-електрик родом з Ірландії Деміен Магуайр у власному гаражі електрифікував безсмертну класику – BMW 8-ї серії 1996 року випуску, яку ще називають акулою. Автівка отримала мотор від Tesla і батарею від Renault.
По матеріалах: carscoops.com.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: