Компанія BMW підвела проміжні підсумки 2020 року та поділилася планами подальшої електрифікації марки.
Нинішня «зелена» лінійка BMW складається в основному з гібридів та електрокарів, побудованих на базі паливних моделей, включаючи майбутні «електрички» iNext та i4. Всі вони використовують адаптовану під електричні силові установки модульну платформу CLAR. Але, як заявив голова правління BMW Олівер Ціпзе, до середини десятиліття компанія розробить нову кластерну архітектуру для електрокарів.
Офіційної назви у новій платформи поки немає. Ціпзе називає її BEV-centric architecture. Виробництво електрокарів на новій архітектурі налагодять на заводі BMW в Угорщині. Майданчик під його будівництво готують у місті Дебрецен. Запуск виробництва запланований на 2024 рік.
Також голова BMW повідомив про випуск у жовтні двохсоттисячного електрохетчбека BMW i3. Такої значної віхи електрокар досяг майже через сім років зі старту виробництва. В цілому у третьому кварталі 2020 року BMW AG випустила 675 592 автомобілів (+8,6% до третього кварталу 2019 роки) та 52 892 мотоцикли (+20,9%), а прибуток компанії до оподаткування зріс до 2,464 млрд євро (+9,6). Тоді як обсяг виробництва автомобілів у січні-вересні 2020 року в порівнянні аналогічним періодом 2019-го просів на 12.5%, до 1 638 167 од., мотоциклів – на 5.4%, до 129 599 од.
До 2023 року повністю електрична лінійка BMW буде складатися з 13 моделей, а досягти максимальних темпів їх виробництва планують у 2025-му. Це дозволить виробнику до 2030 року знизити свій вуглецевий слід на третину у порівнянні з показником 2019 року. Мова йде про повний ланцюжок виробництва, від поставки компонентів до утилізації автомобіля.
Нагадаємо, раніше AUTOGEEK повідомляв про те, що BMW оголосила дату презентації електрокросовера iNext.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: