in

Експеримент: електромобілі Hyundai Kona встановили рекорд дальності поїздки на одному заряді

Три електромобілі Hyundai KONA встановили рекорд дальності поїздки на одному заряді.

В середньому автівки проїхали більше 1 000 кілометрів.

Тест провели на гоночній трасі в німецькому Лаузицрингу. Зайняв він 35 годин, а за цей час спостерігачі зафіксували 36 змін водіїв.

Всі три автівки, які брали участь в тесті, були заводськими і ніяк не модифікувались. На них стояли шини Nexen N Fera SU1. Під час їзди в електромобілях були відімкнені системи кондиціювання та мультимедіа, але горіли денні ходові вогні.

Середня швидкість руху склала 29-31 км/год. Вона відповідає середній швидкості руху автівок в європейських містах.

В кінці тестів автівки змогли проїхати більше 20 км, коли рівень зарядки був близько 3%. Вже при повній розрядці акумуляторів електромобілі подолали ще кількасот метрів траси.

В цілому ж були зафіксовані наступні показники: три електромобілі Hyundai KONA за 35 годин тестів проїхали 1018,7, 1024,1 та 1026,0 км.

Кожна відстань представляє собою рекорд з точки зору ємності стандартного акумулятора в 64 кВтгод, так як показники енергоспоживання показали 6,28, 6,25 і 6,24 кВтгод на 100 км. Це в свою чергу було нижче показника 14,7 кВтгод на 100 км, який встановлений Всесвітньою узгодженою процедурою випробувань легкових автомобілів.

“Цей тест показав, що електрична KONA пропонує визначні характеристики, ефективність і діапазон акумуляторів”, – заявив президент і генеральний директор Hyundai Motor Europe Майкл Коул.

Як раніше повідомляв Autogeek, Hyundai вже оголосив про свої плани зробити електричним суббренд Ioniq і почати на його основі випускати виключно електромобілі. Скоріш за все, концепт з робочою назвою Hyunai 45 отримає ім’я Ioniq 5 і буде першою моделлю, випущеною суббрендом.

По матеріалах: cleantechnica.com.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електромобіль Hyundai Kona потрапив у ДТП біля Офісу Президента у Києві

Електромобіль Tesla Model 3 модифікували, щоб побити рекорд Tesla Model S: обігнали майже на секунду