in

395 км на одному заряді: стали відомі деталі про нову батарею електромобіля Renault ZOE

Електромобіль Renault ZOE наступного покоління отримає новий акумулятор ZE 50, який дозволить по циклу WLTP на одному заряді проїхати до 395 км.

Батарейний блок складається з 192 елементів LGX E78 від LG Chem.

Характеристики акумулятора ZE 50:

  • виробник: LG Chem;
  • модель: LGX E78;
  • напруга: 3,65 В;
  • эмність: 78 А/год;
  • вага: 1,073 г;
  • гравіметрична щільність енергії: 265 Втгод/кг;
  • хімія: NCM 712;
  • загальна ємність акумулятора: 54,66 кВтгод;
  • використовувана ємність акумулятора: 52 кВтгод (95%);
  • вага батареї: 326 кг;
  • щільність енергії батареї гравіметрична: 168 Втгод/кг;
  • комірки: 192 (96s2p);
  • загальна вага комірок: 206 кг (63%);
  • активне повітряне охолодження.

З загальної ваги батареї в 326 кг на елементи припадає 206 кг (63%), решта 120 кг це металеві корпуси, кабелі, BMS (система управління батареями) і TMS (система управління теплом).

В Renault ZOE нового покоління батарея ZE 40 ідентична батареї ZE 50, але її ємність обмежена програмним забезпеченням BMS. Однак це не та батарея ZE 40, яка була доступна в старому поколінні.

Характеристики акумулятора ZE 40:

  • загальна ємність акумулятора: 54,66 кВтг;
  • використовувана ємність акумулятора: 41 кВтг (75%);
  • вага батареї: 326 кг;
  • щільність енергії батареї гравіметрична: 168 Втгод/кг;
  • комірки: 192 (96s2p) ;
  • загальна вага комірок: 206 кг (63%);
  • активне повітряне охолодження.

У випадку покупки Renault ZOE R110 нового покоління з батареєю ZE 40, можна використовувати тільки 75% повної ємності батареї. Це значно покращує його життєвий цикл.

У будь-якому випадку з батареєю ZE 40 запас ходу по циклу WLTP до 317 км, а з ZE 50 – до 395 км, що на 25% більше. Різниця в ціні між двома варіантами батареї становить 2 000 євро.

Наявність двох ідентичних акумуляторних блоків, налаштованих на різну корисну ємність, дозволяє Renault збирати важливу інформацію про низький рівень заряду. Однак для клієнтів було б цікавіше мати можливість самостійно встановлювати максимальний ліміт заряду.

Як раніше повідомляв Autogeek, Renault обіцяє скоро випустити серійну версію недавно презентованого концепту електричного кросоверу Morphoz. Однак ця модель не матиме всіх вражаючих функцій, які показали на презентації концепту.

По матеріалах: pushevs.com.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Weltmeister Maven: китайський електромобіль здивує ринок неймовірним запасом ходу

Найбільший виробник продовольчих товарів Швеції переведе весь автопарк на елекромобілі