in

В Китаї почали збирати електрокросовер Volkswagen з автопілотом та запасом ходу 450 км

В Китаї на заводі SAIC Volkswagen почали виробляти кросовер Lounge SUVe на електричній тязі, що призначений для місцевого ринку.

Його прототипом став шостий електромобіль німців у лінійці ID – кросовер Roomzz.

Про початок виробництва автіки стало відомо після того, як китайські журналісти показали групу працівників, що сфотографувались разом з першим кузовом майбутнього електромобіля.

ID. Roomzz презентували в квітні минулого року. Він побудований на витягнутій платформі МЕВ і має 4 930 мм в довжину, 1 903 мм – в ширину, 1 675 мм – в висоту, та колісну базу в 2 965 мм.

Модель отримала автопілот четвертого рівня. В планах розробників, оновлювати автопілот до того часу, поки рівень його автономності не досягне максимального.

Родзинкою електрокросовера являється його підсвітка. Коли водій відкриває двері, автівка вітає його почергово підсвічуючи логотип, денні ходові вогні, бокові лінії та задні фари. При цьому ID. Roomzz має інтерактивні передні та задні фари IQ.Light Matrix LED і вбудований в заднє скло додатковий стоп-сигнал.

Електромобіль отримав два мотори – по одному на передній та задній осі. Таким чином у ID. Roomzz під капотом 306 коней. По циклу WLTP він може подолати відстань у 450 км за рахунок батареї на 82 кВтгод. Під час зарядки при потужності 150 кВт акумулятор автівки заповниться до 80% всього за 30 хвилин.

Максимально кросовер може розігнатись до 180 км/год, а сотню подолає всього за 6,6 секунд.

Варто зазначити, що ця модель буде доступна лише на китайському ринку. Орієнтовно перші поставки кросовер почнуться в 2021 році.

Як раніше повідомляв Autogeek, Volkswagen показав головні фішки електромобіля ID.3, зокрема неймовірний дисплей. Автовиробник наголосив, що нова модель буде одним з найбільш технологічних автомобілів в лінійці VW.

По матеріалах: news.cheshi.com.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Зарядка за 20 хвилин: Kia готує невеликий електрокросовер з великим запасом ходу

Nio та Xpeng об’єднають свої мережі швидких зарядок, щоб протистояти Tesla в Китаї