in

Фото дня: яким був перший електромобіль Volvo, розроблений у 1976 році

Задовго до створення електричного кросовера XC40 компанія Volvo вже мала досвід в розробці “зелених” автомобілів.

В 1970-х був представлений прототип Elbil, назва якого зі шведського так і перекладається – електромобіль.

В довжину модель досягала всього 2,27 метра і була більше схожа на автомобіль для гольфу. Elbil мала дві версії – двомісну, яку можна було використовувати для доставки товарів, та чотиримісну для поїздок по місту.

В автівки була коротка передня частина та вертикальна задня. Пересувався електромобіль на комічно маленьких колесах, які були не співрозмірні з його габаритами. При цьому в машині вже були ремені безпеки для всіх чотирьох пасажирів та підголовники на передніх кріслах.

Тоді інженери Volvo інтегрували два невеликих електродвигуна в задню вісь. Живились вони від свинцево-кислотного акумулятора. Після 10-годинної зарядки на ньому можна було їздити близько двох годин. Максимальна швидкість автівки досягала 70 км/год, але розробники рекомендували їздити не швидше 50 км/год.

Руль Elbil отримав трьохспицевий, а приборна панель знаходилась не стандартно за ним перед очима водія, а збоку, там де сьогодні зазвичай встановлюють широкодюймові дисплеї.

Як раніше повідомляв Autogeek, Volvo оголосила про запуск процесу бронювання першої електричної автівки компанії XC40 Recharge P8 AWD. Шведи отримали уже кілька тисяч передзамовлень на електромобіль, який вийде на ринок в кінці цього року.

По матеріалах: autoblog.com.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Преміальні електромобілі Porsche Taycan вперше засвітились на українських дорогах (відео)

Лукашенко стимулюватиме перехід білорусів на електромобілі: впроваджено низку норм