in

Bosch і Mercedes-Benz тестують сервіс безпілотного каршерінгу автомобілів S-класу

Bosch і Mercedes-Benz почали тестувати спільний проєкт каршерінгового сервісу з використанням безпілотних автомобілів S-класу. Поки послуга надається на дорогах каліфорнійського міста Сан-Хосе в Кремнієвій долині.

Задля безпеки на першому етапі безпілотні автомобілі курсують між західним Сан-Хосе та центром міста під контролем водія. Сервіс доступний деяким групам користувачів.

Забронювати поїздку на автомобілях S-класу можна через розроблений Daimler Mobility AG додаток. Bosch і Mercedes-Benz сподіваються, що тестовий запуск послуги позитивно вплине на подальший розвиток автономної системи водіння SAE Level 4/5, а також на інтеграцію безпілотних автомобілів у систему громадського транспорту та каршерінгу. Підготовка до запуску сервісу Bosch і Mercedes-Benz велася з серпня по листопад спільно з міською владою та громадськими організаціями Сан-Хосе.

Партнерство заради мобільного майбутнього

В середині 2017 року Сан-Хосе стало першим містом у США, яке залучило приватні компанії до проведення польових випробувань безпілотників, аналізу нових викликів і проблем дорожнього руху.

360-градусне просторове зондування, на яке здатні автономні автомобілі, в умовах завантаженого міського трафіка потенційно може підвищити рівень безпеки, а плавність руху безпілотників – поліпшити транспортний потік.

«Ми хочемо більше дізнатися про те, як автономні транспортні засоби можуть покращити безпеку й зменшити кількість заторів, а також зробити мобільність більш доступною, стійкою та інклюзивною. Проєкт Bosch і Mercedes-Benz корелює з масштабними цілями Сан-Хосе як «розумного міста». Він допоможе нам сформулювати принципи для роботи з новими технологіями в транспортній системі майбутнього», – каже Долан Беккел, директор з цивільних інновацій та цифрової стратегії.

«Якщо безпілотне водіння стане частиною реальності, то ця технологія повинна бути надійною та безпечною. Для цього нам необхідно проводити тести на кшталт таких, як у Сан-Хосе», – зазначає доктор Майкл Фауст, начальник відділу інженерного управління міським автоматизованим водінням у Robert Bosch GmbH.

«Це не просто автономні транспортні засоби, які потрібно перевірити в роботі. Наразі нам необхідно переконатися, що безпілотники можуть стати частиною мозаїки міської мобільності. І ми перевіряємо це в Сан-Хосе», – говорить доктор Уве Келлер, глава відділу автономного водіння Mercedes-Benz AG.

Ґрунтовний підхід, безпека та взаємодія

Рішення для безпілотних автомобілів Bosch і Mercedes-Benz розробляють вже понад два з половиною роки. Їх спільна мета – це система управління SAE Level 4/5.

Компанії не зацікавлені в прототипах, а хочуть розробити готове до застосування програмне забезпечення, яке можна інтегрувати в будь-який транспортний засіб.

При цьому вони свідомо не покладаються виключно на штучний інтелект і проводять тестування імітаційних моделей на спеціально розроблених для безпілотників випробувальних полігонах.

Ґрунтовний підхід і безпека є пріоритетами для Bosch і Mercedes-Benz. Їх союз не обмежується тільки діяльністю в США. Поки одна частина команди базується в Саннівейлі (місті між Сан-Хосе і Сан-Франциско), друга працює в Штутгарті.

Вони постійно взаємодіють і переймають досвід один одного. Bosch розробляє та виробляє компоненти для безпілотного водіння в місті. Mercedes-Benz готує спільно розроблену систему водіння для інтеграції в транспортний засіб і забезпечує автомобілями випробувальні майданчики й автопарк.

До участі в проєкті безпілотного каршерінгу Bosch і Mercedes-Benz запросили ще одного партнера: Daimler Mobility AG розробляє та випробовує платформу, яка допомагає каршерінговим сервісам інтегрувати автомобілі Mercedes-Benz у свій автопарк.

Нагадаємо, нещодавно AUTOGEEK повідомляв про те, що Bosch зробили ще один крок до здешевшання систем автономного керування.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

4 секунди до “сотні”: Електричне купе Vega EVX матиме повний привід та запас ходу 240 км

Плагіат чи запозичення? Sony презентувала власний електромобіль Vision-S