Компанія Opel вивела на тести гоночну версію електромобіля Corsa-e.
Модель, яку презентували минулої осені на автосалоні у Франкфурті, випробовують на приватному полігоні в Дудехофені (Німеччина).
Глава Opel Motorsport Йорг Шрот розповів, що протопит планують поганяти якомога більше, що дозволить розробникам отримати максимальний обсяг даних.
Це перший побідний досвід компанії з електромобілями, тому на перших етапах спеціалісти Opel покладалися лише на розрахунки та моделювання. Зараз же теоретична інформація буде поступово замінюватися цифрами, отриманими в ході реальних тестів.
Для ралійної версії Corsa-e інженерам довелося адаптувати програмне забезпечення електромобіля, а точніше змінити алгоритми роботи систем управління навантаженням на батарею та її температурним режимом.
Акумулятор у Opel Corsa-e Rally вирішили не змінювати, він буде таким же – на 50 кВт/год. Не будуть змінювати й електромотор на 136 к.с. та 260 Нм.
Гоночний Corsa-e буде мати три режими роботи: competition для максимальної віддачі, яку він зможе підтримувати на дистанції не менше 60 кілометрів, rain для їзди по слизьких поверхнях, а також eco для заощадження енергії при русі поза гонки.
Також в компанії планують провести калібрування шасі, створивши імітацію окремих етапів ралі.
Як раніше повідомляв Autogeek, Opel готується випустити на ринок електричний автомобіль Corsa. Старт виробництва моделі запланований на початок 2020 року.
За матеріалами: motor1.com
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: