Volvo приділяє велику увагу безпеці. Шведський автовиробник практично винайшов традиційний триточковий ремінь безпеки, і з того часу він впроваджує інновації в цій галузі. Тепер Volvo звертає свою увагу на те, щоб зробити екрани своїх автомобілів безпечнішими за допомогою шрифтів.
Volvo хоче переконатися, що їхні шрифти легко читаються, особливо під час керування автомобілем. Саме тому команда розробників інтерфейсу користувача розробила новий шрифт, спрямований на підвищення безпеки на дорозі.
Шрифт називається Volvo Centum і є натяком на 100-річчя компанії, яке святкується у 2027 році. Розроблений у співпраці зі студією шрифтів Dalton Maag, Volvo планує представити цей шрифт у новому EX60 на початку 2026 року.

В інтерв’ю Dezeen Volvo пояснила, що шрифт розроблений для “безпосереднього впливу на рухи очей”, щоб водії не відволікалися нічим на екрані, окрім тексту. Volvo також зменшила зайву графіку та візуальний шум.
“Кожен дизайнерський вибір – форма, вага, пропорції – зроблений для того, щоб допомогти людям швидше читати, краще розуміти та залишатися зосередженими в автомобілі”, – каже Пабло Бош, розробник шрифтів у Dalton Maag.

Більш читабельний шрифт може мати реальний вплив на безпеку. Дослідження показало, що водії витрачають в середньому від 18 до 40 секунд, дивлячись на центральний сенсорний екран, залежно від віку.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Volvo “розбила” в одній аварії найбільший та найменший електромобілі.


