in

Євросоюз вводить норми для використання переробленого пластику в автомобілях

За новим планом, через десять років все нові автомобілі, що продаються на території ЄС, міститимуть не менше 25% переробленого пластику.

Влада ЄС хоче, щоб пластикові деталі, що відслужили свій термін, не викидалися, а відправлялися в переробку – це один із багатьох заходів щодо створення так званої економіки замкнутого циклу, за якої споживання нової сировини зводиться до мінімуму, а споживання вторсировини – до максимуму.

Обліку підлягають не тільки деталі салону, а й взагалі весь пластик, який використовується в конструкції автомобіля, тому 25% це чимало.

Перероблений пластик на даний момент істотно дорожчий за новий, тому споживачі вже забили на сполох – мовляв, ця директива призведе до чергового подорожчання нових автомобілів, які й так за останні роки стали для багатьох європейців недоступними через «шалені ціни».

До того ж норматив з використання переробленого пластику йде у зв’язці з вимогою спрощення розбирання автомобіля: необхідно забезпечити легкий демонтаж пластикових деталей як під час експлуатації, так і під час утилізації автомобіля.

Незадоволені новою директивою ЄС незалежні організації з охорони навколишнього середовища — наприклад, EEB (European Environmental Bureau) і DUH (Deutsche Umwelthilfe): вони вважають, що пріоритет потрібно віддавати не переробці автомобілів, а збільшенню життєвого циклу машин, що випускаються.

EEB та DUH також наполягають на обмеженнях розмірів та маси нових автомобілів, щоб знизити кількість споживаних при їх виробництві та експлуатації ресурсів.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Kia почала виготовляти деталі інтер’єру електромобілів з океанічного пластику.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

У старому кузові: Smart вивів на тести новий електричний сітікар

Volkswagen розробляє нову гібридну силову установку для авто майбутнього