Вищим чиновникам ЄС довелося визнати реальність, а саме неможливість у найближчій перспективі всіх пересадити на електромобілі, тому нові автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння залишаться у продажу і після 2035 року.
Проте Єврокомісія спробує накласти на використання ДВЗ різні нові обмеження, бо боротьбу зі змінами клімату поки що ніхто припиняти не збирається.
У лютому 2023 року Європарламент схвалив закон про введення у 2035 році заборони на продаж нових легкових та легких комерційних автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, що працюють на викопному паливі.
Така заборона мала стати одним із ключових заходів забезпечення прийнятої у 2015 році Паризької угоди щодо клімату, спрямованої на боротьбу з антропогенними викидами CO2 та глобальним потеплінням.
Цього тижня німецька ділова газета Handelsblatt повідомила з посиланням на єврокомісара з транспорту Апостолоса Ціцикостаса, що Єврокомісія “відчинить двері для ДВЗ після 2035 року”, офіційна пропозиція Єврокомісії з цього приводу може бути опублікована вже наступного тижня.
Потім розпочнеться новий раунд торгівлі між чиновниками ЄС та автовиробниками на тему того, в якому вигляді та на який термін ДВЗ залишаються. Варіантів тут кілька: використання синтетичного та біопалива, гібриди та плагін-гібриди, або навіть гібриди у комбінації з синтетичним та біопаливом.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, продажі електромобілів встановили новий світовий рекорд.


