У червні цього року компанія Tesla запустила поблизу своєї штаб-квартири в Остіні безпілотне таксі під наглядом, але поки що цей експеримент складно назвати вдалим: кількість задокументованих аварій за участю Tesla Robotaxi досягла семи, а епізодів з порушенням ДТП значно більше.
Зазначається, що з початку запуску сервісу Tesla Robotaxi у базі даних NHTSA накопичилося вже сім епізодів за участю самокерованих кросоверів Model Y: у трьох з них мало місце зіткнення з іншим автомобілем, у двох з об’єктами інфраструктури, в одному з твариною і ще в одному з велосипедистом.
На щастя, у всіх цих аваріях не було зафіксовано серйозних збитків, до лікарні нікого не відправляли. Епізоди з порушеннями правил дорожнього руху NHTSA системно не збирає, але вони удосталь представлені в соцмережах – це виїзди на зустрічну смугу, інші небезпечні маневри, порушення правил паркування та зупинки.
Загалом рівень аварійності сервісу Tesla Robotaxi приблизно вдвічі вищий, ніж у конкуруючого сервісу Waymo, що фінансується компанією Google. Таксі Waymo мають набагато більше органів штучного зору, ніж кросовери Tesla Robotaxi, у тому числі лідари, що буквально обмацують простір навколо автомобіля. Tesla ж робить ставку виключно на камери і розпізнавання образів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, у BMW розкритикували новий протокол Apple CarPlay Ultra.


