in

ДВЗ замість електромобіля: Stellantis відмовився від випуску топового Dodge Charger Daytona

Корпорація Stellantis продовжує відмовлятися від вже практично готових до серійного виробництва електромобілів, оскільки стало зрозуміло, що вони не принесуть прибутку.

Нова жертва зіткнення курсу на кліматичну нейтральність з реальністю – топ-версія SRT Banshee електричного купе Dodge Charger Daytona.

Прем’єра серійного Dodge Charger нового покоління відбулася в березні 2023 року, тоді з’ясувалося, що у нього будуть не тільки електричні версії, а й бензинові – з 3,0-літровою рядною бітурбошісткою Hurricane. Продажі електричних версій (тільки їм належить приставка Daytona до назви) почалися в серпні минулого року, а бензинові вийшли на ринок через рік, тобто в серпні нинішнього року.

Минулої весни у Stellantis з’явився новий гендиректор Антоніо Філоса, який прийшов на зміну Карлосу Таваресу, почав скасовувати найбільш одіозні рішення Тавареса. Так, він повернув у виробництво двигуни V8 HEMI, відродив спортивний підрозділ SRT Performance та відмовився від неперспективних електромобільних проектів, наприклад, від електричного пікапа Ram 1500.

Цього тижня американський ресурс Moparinsiders повідомив з посиланням на перевірене джерело з числа постачальників Stellantis, що топовий 800-вольтовий Dodge Charger Daytona SRT Banshee, який мав вийти на ринок цього року, теж скасовано.

Замість потужної 800-вольтової “електрички” буде новий топовий бензиновий Charger від підрозділу SRT Performance, в який дилери дуже вірять і чекають.

Електричні версії Dodge Charger Daytona таким чином були і залишаться тільки 400-вольтовими, найбільш потужною і дорогою на даний момент версією є Charger Daytona Scat Pack, вона зараз коштує в США від 68 230 доларів.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, кросовер Dodge Hornet отримав плагін-гібридну версію.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Оплатити можна навіть “криптою”: електромобілі Togg виходять на ринки Європи