Середній вік автомобіля в Америці становить 14 років. Згідно з новим дослідженням, акумулятори електромобілів можуть працювати довше.
Високовольтний акумулятор електромобіля часто є основною зброєю для людей, які ніколи не керували електромобілем, але люблять дискредитувати цю технологію.
Згідно з дослідженням Geotab, більшість акумуляторів електромобілів можуть працювати 20 років з мінімальним щорічним погіршенням. Це на шість років більше, ніж середній вік автомобіля в Сполучених Штатах.
За цей проміжок часу батареї електромобілів деградують приблизно на 1,8% на рік. Таким чином, через 20 років, ви все ще зможете насолоджуватися 64% оригінального запасу ходу електромобіля. Дані отримані в результаті аналізу понад 10 000 електромобілів.
При цьому згідно з одним дослідженням, у електромобілів, вироблених за останнє десятиліття, рівень виходу з ладу батареї становив менше 0,5%.
За даними дослідження, зниження заряду батареї не є лінійним. Найбільший удар припадає на перші кілька років життя батареї. Спекотний клімат також збільшує знос батареї, тому.
Підтримання рівня заряду від 20% до 80% на нікель-марганцево-кобальтових (NMC) і нікель-кобальт-марганцевих (NCM) батареях є надійним способом продовжити термін служби батареї. На літій-залізо-фосфатні (LFP) батареї це обмеження зазвичай не поширюється, але одне дослідження показало, що постійне доповнення LFP-батареї потенційно може скоротити термін її служби.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, CATL представив інноваційну батарею для електромобілів із надшвидкою зарядкою.