in

Справа не в електромобілях: новий керівник Nissan пояснив причину глобальної кризи бренду

Новий бос Nissan пояснив, чому компанія опинилася у кризі. У розмові з американськими журналістами у Лондоні Іван Еспіноза відверто розповів про ситуацію, в якій перебуває автовиробник.

Посаду керівника мексиканець зайняв 1 квітня, проте кар’єра менеджера пов’язана з Nissan з 2003 року, тому він добре представляє причини фінансових невдач. Настрій Еспінози оптимістичний: навіть без партнерства можна обійтись.

На думку нового керівника, проблеми Nissan мають фундаментальний характер, і справа аж ніяк не у ставці на електромобілі, як казали аналітики. Іван Еспіноза вважає, що за Карлоса Гона в 2015 році японська фірма замахнулася на скажені щорічні продажі на рівні восьми мільйонів машин на рік. Під збільшення обсягів було зроблено інвестиції й у виробництво, й у персонал, але реально Nissan випускає лише 50% від запланованого.

Нині стратегія Nissan спирається на три тези: скорочення витрат, перегляд продуктових і ринкових стратегій, а також партнерства. Проте японська компанія не збирається співпрацювати без правильної основи: партнер має “принести більше корпоративної цінності Nissan у довгостроковій перспективі”. Від конкретики Еспіноза утримався, але сказав, що Dongfeng може увійти в екосистему Nissan, а співпраця вийде за межі Китаю.

Новий бос Nissan не став вдаватися до подробиць, як саме скорочуватимуться витрати, але підкреслив, що часу на розтрату ресурсів немає. Він також підтвердив, що деякі перспективні проекти поставлені на паузу, але не уточнив, які саме.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Infiniti анонсувала гібридний кросовер на базі Nissan X-Trail.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електричний седан Mazda EZ-6 отримав спортивну версію