in

Електричний кросовер Renault 4 E-Tech отримав повнопривідну версію

Компактний електричний кросовер Renault 4 E-Tech дебютував минулої осені та зараз готується до виходу на європейський ринок. Продажі повинні початися в червні, прийом замовлень уже триває.

Зараз гама включає тільки передньопривідні версії з електродвигуном потужністю 122 або 150 к.с. Двомоторна модифікація 4х4 поповнить сімейство тільки в 2027 році, а поки що її провісником став кросовер Renault 4 Savane 4×4, представлений у статусі концепт-кара.

Навіть базовий Renault 4 має незалежну задню підвіску, уніфіковану із Renault Duster, тому установка другого електромотора закладена в конструкцію спочатку. Щоправда, він буде лише допоміжним: за інформацією французької преси, задній електромотор фірми Valeo видає лише 60 к.с. Тобто сумарна потужність двох двигунів становитиме не більше 210 к.с. Офіційного підтвердження цьому поки що немає.

Концепт Renault 4 Savane 4×4 отримав збільшений на 15 мм кліренс, розширену на 20 мм колію, оригінальні 18-дюймові колеса та зимові шини Goodyear UltraGrip Performance+. На бамперах з’явилися “м’ясисті” вставки.

Двомоторний повний привід очікується і в інших моделей на цій же платформі AmpR Small: наприклад, на підході хот-хетч Alpine A290 GTX, у якого два мотори будуть видавати близько 300 к.с. Ну а повнопривідний Renault 4, швидше за все, збереже приставку Savane, взяту з історичної спадщини компанії: так називалися деякі версії серійних машин ще з 50-х років.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Renault почне використовувати батареї нового типу.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Справа не в електромобілях: новий керівник Nissan пояснив причину глобальної кризи бренду

Електромобілі до кінця року завоюють чверть світового ринку: прогнози аналітиків