in

За $20 000: Xiaomi пропонує непотрібну опцію для електромобілів, яка обурила автомобілістів

Компанію Xiaomi розкритикували через дорогу і марну опцію для електромобіля SU7 Ultra. Китайський техногігант пропонує забезпечити топ-версію моделі SU7 капотом з вуглецевого волокна з двома потужними вентиляційними отворами. Опція платна і коштує недешево – майже 20 000 доларів.

Однак перші замовники вже розчаровані: виявилося, що ніздрі майже не пропускають повітря. За словами представників автовиробника, повітрезабірник зробить електромобіль більш схожим на прототип, який минулого року встановив рекорд Нюрбургрингу, проїхавши трек за 6 хвилин та 46,874 секунд.

Капот, виготовлений методом гарячого пресування, зменшить масу електромобіля на 1,3 кг. Але на цьому плюси закінчуються: жодних покращень аеродинамічних характеристик замовники не отримають. Xiaomi ж у рекламі карбонового капота робить акцент саме на аеродинамічній функції.

Деякі із замовників SU7 Ultra з “ніздрями” провели прості тести. У соцмережах вони стверджують, що жодного потоку повітря не створюється, і звинувачують Xiaomi у свідомо неправдивій рекламі. Сама компанія на заяви обурених клієнтів поки що не відреагувала.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, в Україні вперше виставили на продаж електромобіль Xiaomi SU7.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

З авто від інших марок: Mitsubishi розкрила стратегію розвитку електромобілів бренду