Німецький автовиробник закрив свій завод у Брюсселі після 77 років роботи підприємства. Останнім часом на підприємстві виробляли електричні кросовери Audi Q8 e-tron та Q8 e-tron Sportback. Зазначається, що через високі витрати виробництво буде перенесено до Китаю та Мексики. Наразі розглядається питання про перепрофілювання промислового майданчика.
У середині минулого року виробництво вже скоротилося і співробітників почали звільняти. Наприкінці жовтня, коли не знайшлося жодного серйозного інвестора чи покупця, було ухвалено рішення закрити завод назавжди з 1 березня 2025 року.
Завод вже був за крок від закриття в 2006 році, але його вдалося врятувати завдяки реорганізації концерну Volkswagen, до якого входить Audi. Але майже через два десятиліття німецький автовиробник оголосив, що виробництво буде перенесено в Китай і Мексику, оскільки маржа прибутку була “недостатня”, а витрати на бельгійську робочу силу – надто високими.
“Насправді це трохи схоже на розлучення. Ти не знаєш, чи варто звинувачувати керівництво, чи винен ти сам”, – сказав один з інженерів заводу, однак тут же додав, що не йдеться про банкрутство.
Цікаво, що багато співробітників та профспілок оголосили страйк і навіть не видавали сотні ключів від автомобілів на знак протесту проти цього рішення.
За останні тридцять років бельгійська автомобільна промисловість зазнала різкого спаду. З кінця 90-х років обсяги виробництва скоротилися на 80%. Останній діючий автоскладальний майданчик у країні – завод Volvo у фламандському місті Гент.
Говорячи про майбутнє брюссельського заводу Audi, міністр оборони Бельгії Тео Франкен висунув ідею перетворення підприємства на майданчик виробництва для зброї. За його словами, це могло б створити нові робочі місця, оскільки зростає попит на військову техніку.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, CATL представив інноваційну батарею для електромобілів із надшвидкою зарядкою.