Шанхайське видання Leixing Pindao оцінило швидкість зарядки електромобілів. Зазначається, що вимірювання проводились у двох категоріях: швидкість зарядки з 5% по 90% та рейтинг питомої швидкості зарядки (кіловат-годин за хвилину).
Випробування проводили з оптимальною температурою тягових батарей, сторонні системи не використовувалися, але для тестів задіяли фірмову зарядку Zeekr потужністю 600 кВт. Тому преміум-бренд Geely отримав перевагу: нові електромобілі цієї марки зайняли три з перших чотирьох місць. Zeekr 7X зарядився з 5% до 90% за 14 хвилин 49 секунд, оновлений Zeekr 009 – за 15:54, а Zeekr 007 – за 24:15. Між ними вклинився Li Auto Mega (15:54). Результат кращої Tesla – Model Y – лише 35:26, і це тільки одинадцяте місце.

Фото: модель авто та час зарядки у хвилинах
Втім, ємність тягових батарей у різних електромобілів відрізняється, тому розумніше оцінювати питому швидкість зарядки (кіловат-годин за хвилину). У результаті у лідери вийшов Li Auto Mega: мінівен показав результат 5,49 кВт*год за хвилину. На другому місці оновлений Zeekr 009 (4,83), третій Zeekr 7X (4,3). У п’ятірку увійшли IM LS6 (3,42) та Xpeng X9 (2,91). А ось найкраща Tesla (Model S Plaid) лише на сімнадцятому рядку з результатом 1,86. Також в обох рейтингах провалилися моделі Nio, розраховані на змінні батареї.
Фото: ємність батареї у кВт*год та швидкість зарядки за хвилину у кВт*год
Китайські оглядачі чомусь не стали порівнювати місцеві бренди із визнаними грандами: для дослідження не брали електромобілі Mercedes-Benz, BMW, Volkswagen, Porsche чи Ford. Також із якоїсь причини проігнорували моделі автогіганта BYD. Однак один із лідерів сегменту електромобілів – американська Tesla – давно перестала бути для молодих брендів із Піднебесної орієнтиром.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Volvo модернізував процес зарядки електромобілів.