Позашляховик Tank 500 вже має дві гібридні версії. Tank 500 Urban призначений для експорту та оснащений скромним акумулятором без можливості підключення до розетки. А модифікація Tank 500 Hi4-T для китайського ринку має велику батарею, заряд якої можна поповнити від мережі. Тепер у Китаї дебютував ще один гібридний Tank 500 з приставкою Hi4-Z.
У жовтні компанія Great Wall Motor представила нову рамну платформу, створену спеціально для гібридних моделей з силовою установкою Hi4-Z. На відміну від системи Hi4-T, нова силова установка не має механічного зв’язку між осями. Все тому, що тягова батарея розташована в межах колісної бази між лонжеронами рами, а не в багажнику, як раніше. Це дозволило збільшити ємність акумулятора з 37,1 до 59,05 кВт*год, не жертвуючи простором салону.
Під капотом встановлений бензиновий турбомотор на 2,0 літра (252 к.с.) у зв’язці з триступінчастою планетарною коробкою передач DHT, в яку вбудований тяговий електромотор на 292 к.с. Цей гібридний модуль може працювати як у послідовному, так і паралельному режимі, обертаючи передні колеса. На задній осі встановлений окремий електромотор на 326 к.с. з двоступінчастим редуктором.
Навіть у послідовному режимі гібридної системи Tank 500 Hi4-Z має сумарні 619 к.с. і 815 Нм, а пікова віддача в паралельному режимі із задіянням ДВЗ досягає 864 л.с. та 1195 Нм! У результаті новий гібрид здатний розігнатися з місця до 100 км/год за 4,6 с, але максимальна швидкість обмежена на позначці 180 км/год.
Запас ходу в електричному режимі збільшений зі 110 до 201 км, а сукупна далекобійність – з 790 до 1096 км. І це незважаючи на збільшену з 2830 до 2980 кг споряджену масу. Крім того, гібрид Hi4-Z має передову 800-вольтову електросистему. Ціни на варіант Hi4-Z у Китаї починаються від 52 000 доларів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, китайський електромобіль Zeekr 001 FR навчився робити танковий розворот.