Volkswagen Caddy на платформі MQB дебютував чотири з половиною роки тому, тож прийшов час оновлення. Деякі зі змін вимушені: зокрема, наявні двигуни 1.5 TSI (115 л.с.) та 2.0 TDI (102 або 122 л.с.) адаптовані під оновлені еконорми Euro-6e, які стали обов’язковими в Євросоюзі з 1 вересня. Найпотужніший дизель відтепер пропонується лише з «роботом» DSG, хоча раніше це була опція, а за замовчуванням належала «механіка».
Також у Caddy розширено базовий набір електронних асистентів: додані системи автоматичного гальмування, розпізнавання дорожніх знаків та стеження за розміткою. У фургона тепер в базі є шість подушок безпеки і кнопки на кермі. Але є й цікавіші нововведення.
По-перше, комерційний фургон від Volkswagen вперше став плагін-гібридом. Нова версія eHybrid оснащена турбочетвіркою 1.5 TSI та електромотором, який вбудований у шестиступінчастий “робот” DSG. Пікова віддача системи – 150 к.с. та 350 Нм, привід тільки передній. Авто оснащене тяговою батареєю ємністю 19,7 кВт*год, якої має вистачити на 122 км пробігу в електричному режимі, а зарядити її можна як змінним (11 кВт), так і постійним струмом (40 кВт).
По-друге, в гаму доданий “трансформер” Volkswagen Caddy Flexible. Його головна особливість – тримісний другий ряд сидінь, який можна зрушити вперед і встановити вертикально, перетворивши на жорстку перегородку між кабіною та вантажним відсіком.
Нові версії мають вийти на європейський ринок до кінця цього року. Якщо базовий фургон Caddy Cargo у Німеччині коштує від 29 200 євро, а пасажирська версія – від 31100 євро, то “трансформер” Caddy Flexible обійдеться мінімум у 33 000. Гібридні Caddy коштуватимуть щонайменше 37 тисяч євро.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобіль Volkswagen ID.Buzz перетворили на стильний кемпер.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: