Компанія Renault показала електричний розвізний фургон під назвою Estafette. Відомо, що машина стане серійною через два роки. В його основі лежить гнучка платформа FlexEVan, і при габаритах, як у Kangoo, по вантажопідйомності Estafette не поступається більшому Trafic.
Якщо вам у зовнішності Renault Estafette бачиться щось знайоме, то це невипадково. Фургончик далеко не новий і був представлений навесні під ім’ям U1st Vision.
Його творцем виступив консорціум Software République, до якого увійшли сім французьких компаній, а метою проекту стала демонстрація можливостей багатофункціональної платформи FlexEVan. У свою чергу, за наближену до серії Estafette відповідала фірма Flexis, яку Renault заснувала спільно з Volvo і CMA CGM.
Назва концепту відсилає до однойменної моделі 1959 року, що стала першим Renault із силовим агрегатом у передній частині кузова. Завдання перед наступником стоїть непросте: вирішити проблему логістики “останньої милі”. Фургон розробляли за участю професійних водіїв, тому в ньому все зроблено заради їхньої зручності.
Наприклад, за розмірами Estafette можна порівняти з Kangoo, хіба що пристойно його вище. Але по вантажопідйомності не поступається більшому Trafic, а по маневреності дасть фору Clio. Людям на зріст до 190 сантиметрів усередині фургончика можна ходити, не нагинаючись.
Замість задніх дверей встановлена практична ролета, у зсувних бічних дверях спрощений механізм відкриття. Крісло тут тільки одне (є додаткове складне, але воно призначене виключно для навчання), зате купа екранів, у тому числі дисплеї-віджет для доступу до функцій, а також полички для документів і дрібних речей.
Оскільки Estafette використовує електронну архітектуру SDV (Software-Defined Vehicle), то його можна апгрейдити на всьому життєвому циклі та використовувати спільний інтерфейс для будь-яких конверсій.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Renault почне використовувати батареї нового типу.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: