in

У серію за кілька років: електричний суперкар Nissan GT-R отримає твердотільні акумулятори

Японський автовиробник планує оснастити свій майбутній електричний суперкар твердотільними батареями. Зараз компанія розробляє нову пілотну лінію для випуску твердотільних акумуляторів на своєму заводі в Йокогамі, Японія, і її мета — запустити серійне виробництво електромобілів з використанням цієї технології до 2028 року.

Ці акумулятори можуть запропонувати значний технологічний стрибок для електромобілів. Їхня більша щільність і досконаліша технічна конструкція забезпечують набагато більший запас ходу і швидшу зарядку порівняно з сучасними літій-іонними акумуляторами.

Відповідаючи на запитання, у яких типах транспортних засобів будуть використовуватися твердотільні батареї, Іван Еспіноза, глобальний віце-президент Nissan з планування продукції, сказав Autocar, що побачити нову розробку можна буде у спортивних автомобілях.

Він додав, що в міру розвитку технології витрати на виробництво твердотільних батарей будуть знижуватися.

“А оскільки новий акумулятор має більшу щільність, вам потрібно менше матеріалу на батарею, щоб забезпечити таку саму кількість енергії, тому загальна вартість має бути конкурентоспроможною”, – додав Спіноза.

Твердотільні батареї, швидше за все, з’являться першими у серійній версії концепту Nissan Hyper Force – електричного наступника Nissan GT-R.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електричний комерційний фургон Nissan Interstar з запасом ходу у 460 км показали офіційно.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Для автопілота електромобілів: Ілон Маск представив новий суперкомп’ютер Tesla

BYD використовуватиме ключові асистенти безпеки від Huawei: у компанії пояснили ключову мету