in

Не для ключових споживачів: Renault розгорнув дивну рекламну кампанію нового електромобіля

Компанія Renault покинула американський ринок понад 30 років тому, завершивши офіційну діяльність у США в 1987 році. Відтоді французький автовиробник у будь-якому вигляді відсутній у Новому Світі. Проте, якщо ви сьогодні прогуляєтеся модним районом Вільямсбург у Брукліні, Нью-Йорк, ви можете побачити гігантську рекламу Renault 5 E-Tech – нового міського електромобіля бренду.

Як повідомляє французьке видання L’Auto-Journal, нова маркетингова кампанія Renault націлена на європейських туристів в Америці. Кампанія активно просуває модель, яка була представлена ​​на початку цього року. На банерах написано: “Le Car Is Back”. Саме під таким слоганом Renault просувала хетчбек Renault 5 у США, коли компанія продавала їх тут з 1976 по 1983 рік.

Також на постерах є зірочка з дрібним шрифтом, який грайливо висміює американців, що нова модель “не для вас, вибачте”.

Одночасно з цим компанія готує вивести суббренд Alpine на ринок США до 2027 року. Відомо, що з часом модельна лінійка налічуватиме сім електромобілів.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електричний Alpine A110 відкладається після двох років розробки

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Xiaomi планує у найближчі роки увійти до п’ятірки найбільших автовиробників світу: названо ключові кроки

Електричні кросовери Acura ZDX відкликають через критичну ваду гальм