Компанія Toyota створила 10 водневих прототипів FCEV Hilux у Британії у рамках проекту, який оцінює використання водневих паливних елементів у пікапі. Силовий агрегат, отриманий від Mirai, дозволяє Hilux проїжджати понад 600 км між заправками.
Про початок проекту було оголошено в грудні 2022 року, а перший прототип було представлено у вересні 2023 року. З 10 прототипів, створених Toyota у Дербі, п’ять пройдуть польові випробування, а ще п’ять використовуватимуться для демонстрацій клієнтам і ЗМІ, у тому числі у рамках Олімпійських ігор 2024 року в Парижі.
Воднева версія пікапа виглядає ідентично звичайній моделі, її довжина становить 5325 мм. Три баки для водню під високим тиском інтегровані у драбинну раму загальною ємністю 7,8 кг. Під капотом розташувався 330-елементний блок паливних елементів з полімерним електролітом, який виробляє енергію, зберігаючи її в літій-іонній батареї.
Єдиний електромотор потужністю 180 к.с. і крутним моментом у 300 Нм приводить в рух задні колеса. Toyota каже, що легкий силовий агрегат забезпечує більшу корисну вантажопідйомність і тягову здатність порівняно з важчою електричною вантажівкою, водночас пропонуючи більший запас ходу.
Японський автовиробник досліджує масштабовані блоки паливних елементів і різні форми баків для водню, щоб забезпечити сумісність між різними типами автомобілів. Третє покоління технології паливних елементів Toyota, яке зараз розробляється, планується застосувати у серійних моделях до 2026 або 2027 року. Очікується, що нове покоління запропонує 20-відсоткове збільшення запасу ходу і зниження витрат більш ніж на третину завдяки прогресу в технологіях і збільшенню обсягів виробництва.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTОGEEK, Toyota випустила 300-мільйонний автомобіль.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: