Міністр промисловості та технологій Туреччини Фатіх Качір заявив, що уряд веде перемовини з BYD і Chery щодо будівництва великих заводів з випуску електромобілів.
Створення заводів у Туреччині може бути надзвичайно корисним для китайських автовиробників, оскільки Туреччина має угоду про митний союз з Європейським Союзом. Електромобілі в останні роки також добре продаються на місцевому ринку, на них припадає 7,5% усіх продажів нових автомобілів у 2023 році, і очікується, що ця цифра зросте приблизно до 30,4% у 2032 році.
Керуючий директор BYD Europe Майкл Су нещодавно заявив, що компанія зацікавлена у другому європейському заводі, який буде підтримувати майданчик, що вже будується в Угорщині. Bloomberg зазначає, що додаткові європейські інвестиції можуть допомогти китайським компаніям уникнути потенційних мит, які можуть по ним вдарити після розслідування ЄС щодо державних субсидій.
Крім того, Туреччина має намір запровадити додаткові 40% мита на електромобілі, виготовлені в Китаї, щоб захистити свого єдиного місцевого виробника електромобілів TOGG.
Качір додав, що якщо китайський автовиробник вирішить відкрити новий автомобільний завод у Туреччині, це також принесе з собою “привілейовані можливості для інвестицій в акумулятори”.
Угорський завод BYD зможе виробляти приблизно 200 000 автомобілів на рік. Здається, що це багато, але цього точно буде недостатньо, якщо компанія хоче досягти своєї мети – стати лідером серед виробників електромобілів у Європі до 2030 року.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, перший турецький електромобіль Togg оцінили у $50 000.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: